مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

امیدواریم بتوانیم پیام شهدا را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم

سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری با اشاره به ساخت مرکز فرهنگی دفاع مقدس گفت: فضاهایی برای ایجاد رشته های مختلف ورزشی در نظر گرفته شده است که امید است با عنایت و همکاری جنابعالی در احداث و راه اندازی آنها اقدام لازم صورت گیرد تا از این طریق بتوانیم پیام شهدا را به جوانان و نوجوانان منتقل نماییم.
کد خبر: ۶۶۹۰۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱ - 20January 2016

امیدواریم بتوانیم پیام شهدا را به جوانان و نوجوانان منتقل کنیم

به گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی به همراه تنی چند از معاونین خود با مدیر کل ورزش و جوانان استان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار سرتیپ دوم پاسدار عزت اله جعفری، مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن تبریک و تهنیت انتصاب جناب آقای حاج جمشید نظمی به مدیر کلی ورزش و جوانان استان، برای ایشان و همکارانشان آرزوی توفیق و موفقیت کرد .

سردار جعفری با اشاره به اینکه جوانان عزیز عمده مخاطب ما در انتقال فرهنگ غنی دفاع مقدس هستند خاطرنشان کرد : در باغ موزه دفاع مقدس استان فضاهایی برای ایجاد رشته های مختلف ورزشی در نظر گرفته شده است که امید است با عنایت و همکاری جنابعالی در احداث و راه اندازی آنها اقدام لازم صورت گیرد تا از این طریق بتوانیم پیام شهدا را به جوانان و نوجوانان منتقل نماییم.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس آذربایجان شرقی ضمن ارائه توضیح مختصری از فعالیتها ی اداره کل حفظ آثار استان  و تفاهم نامه منعقد شده بین طرفین ، آمادگی خود را نسبت به اجرای برنامه های ارزشی و فرهنگی در بین ورزشکاران عزیز اعلام نمود.

سردار جمشید نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان نیز ضمن تقدیر و تشکر اظهار کرد: ان شاءا... بتوانیم با اجرای برنامه های ارزشی و دفاع مقدسی ، فرهنگ غنی دفاع مقدس را در بین ورزشکاران عزیز مان توسعه  و انتقال دهیم .

گفتنی است در این دیدار جناب سرهنگ قاسمی (معاون اداری و پشتیبانی ) و صمد علی بیگلو (معاون روابط عمومی و تبلیغات ) اداره کل حفظ آثار استان نیز حضور داشتند .

نظر شما
پربیننده ها