تا دنیا هست نام شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم بلند است در همه جای ایران نه فقط در آذربایجان

حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی گفت: مردم یادتان باشد آسمان معنویت و ایمان و ارادت آذربایجان ستاره های درخشان فراوان دارد اما آل هاشم خورشید بی غروب آسمان معنویت آذربایجان است، تا دنیا است نام ایشان بلند است در همه جای ایران نه فقط در آذربایجان.
کد خبر: ۶۶۹۰۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۷ - 23May 2024

تا دنیا هست نام شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم  بلند است در همه جای ایران نه فقط در آذربایجان

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از آذربایجان شرقی،  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران «حجت الاسلام والمسلمین عباس محمد حسنی» با حضور در مراسم تشییع پیکر امام جمعه فقید تبریز با بیان پیام تسلیت به بیت معظم همه شهیدان و به خصوص والد ماجد حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم و فرزند بزرگوار ایشان و همسر داغ دیده وی و همچنین داماد محترم و یگانه دختر ایشان، گفت: برای آرامش قلب همه بازماندگان و همه شیفتگان و محبان این مرد الهی از پیشگاه خدا آرزوی آرامش سلامت و سعادت دارم.
وی با بیان اینکه از چهار راه و نگاه ولی زمان  میتوان شخصیت فردی را شناخت، گفت: باید دید گفته و نوشته های خود شخص چیست، نگاه مردم را در مورد آن شخص مورد بازخوانی قرار داد و کارنامه اجتماعی و عملکرد فرد در جامعه چه آثاری از خود بجا گذاشته و اما شخصیت والای حجت الاسلام والمسلمین آل هاشم از منظر ولی زمان رهبر انقلاب اسلامی در سه کلید واژه معنی شده است.
وی با بیان اینکه امیر سرلشکر صالحی فرمانده سابق ارتش جمهوری اسلامی ایران در یکی از شرفیابی ها خود در محضر شهید آل هاشم از خلق نوآوری ها،خدمت جهادی، خوش نفسی و تحول آفرینی را دیده بود و در محضر رهبر انقلاب و حضرت آقا تعریف کردندکه ایشان را سید شریف خواندند.
حسنی اضافه کرد: کلید واژه دوم عنوان امام جمعه محبوب و امام جمعه معتبر است که علاوه بر این سه کلید واژه همین که حضرت آقا یک نماینده برای عرض تسلیت به پیشگاه مردم آذربایجان فرستادند یعنی ولی زمان آل هاشم را مورد تکریم و تجلیل و احترام قرار دادند، پس این عالم مجاهد یک انسان ویژه ای است.
وی با بیان اینکه دو عنوان در سطح کشور باز نشر فوق العاده داشت، گفت: شهید حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم در سخنان خود گفته بود تبریز تنها مرکز استانی است که دو امام جمعه سید شهید دارد که سومی هم خودشان خواهند بود و گفته بود شما دعا کنید و من هم از خدا می خواهم که عاقبت من به شهادت ختم شود.
رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در این آیین تشییع گفت: تا کسی الهی نباشد و از اتصال حقیقی به خالق نباشد، از این سخنان نمی‌گوید، ایشان امام جمعه مهربان خیرخواه و امام همه روزها بودند و مردم آذربایجان ایشان را امام همه روزها در طول هفته بود شب و روز و شهر و روستا می شناخت به همه کس در همه جا عشق می ورزید.
وی اضافه کرد: رهبر انقلاب اسلامی، آل هاشم را مثل شما دوست داشت و  فراق او همان‌قدر که شما را رنجیده کرده است ما را هم آزرده کرده است چراکه وی در تمام ایران محبوب است.
حسنی با بیان اینکه آل هاشم امام جمعه محبوب تبریز بنیان گذار فرهنگ نوینی در مردم داری شدند، گفت: مردم یادتان باشد آسمان معنویت و ایمان و ارادت آذربایجان ستاره های درخشان فراوان دارد اما آل هاشم خورشید بی غروب آسمان معنویت آذربایجان است، تا دنیا است نام ایشان بلند است همه جای ایران نه فقط در اذربایجان.
چگونه خدمت گزاری، مردم داری، عشق ورزیدن را به همه یاد داد و عصوه تلاش و مردم داری در همه جا داشت او برای دفاع از ناموس مملکت جان شرینین خود را دست گرفت و به افتخار جانبازی نایل آمد.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار