سرلشکر صفوی:

مجاهدت‌های انقلابی امیرعبداللهیان موجب پیشبرد سیاست خارجی در چارچوب آرمان‌ها شد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی شهادت وزیر امور خارجه را تسلیت گفته و اقدامات این شهید والامقام را موجب افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین‌الملل دانست.
کد خبر: ۶۶۹۰۹۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹ - 23May 2024

مجاهدت‌های انقلابی امیرعبداللهیان موجب پیشبرد سیاست خارجی در چارچوب آرمان‌ها شدبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر پاسدار «سید یحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با صدور پیامی، شهادت «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه را تسلیت گفته و اقدامات این شهید والامقام را موجب افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین‌الملل دانست.

متن پیام سرلشکر صفوی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

خانواده محترم شهید حسین امیرعبداللهیان وزیر به عرش پیوسته امور خارجه جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم؛

شهادت پرافتخار وزیر جهادی و خستگی‌ناپذیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران آقای دکتر «حسین امیرعبداللهیان» در سانحه غم‌انگیز بالگردی در همراهی با خادم الرضا (ع) و خادم جمهور شهید آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و دیگر شهدای خدمت را تسلیت عرض می‌نمایم.

مجاهدت‌های صادقانه و هوشمندانه آن شهید ارجمند که به زیور انقلابی‌گری و ولایت‌مداری آراسته بود، طی دوره تصدی مسئولیت وزارت امور خارجه، پیشبرد عزتمندانه سیاست خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در چارچوب آرمان‌های بلند و تمدن‌ساز انقلاب و صیانت همه‌جانبه از مصالح و منافع ملی را تضمین و موجبات افتخار و سربلندی دستگاه دیپلماسی کشور در صحنه بین‌الملل را رقم زد. بی‌تردید نقش‌آفرینی‌های سترگ و عزت‌آفرین آن شهید والامقام برای همیشه الهام‌بخش و همواره مورد تکریم و ستایش ملت شریف و قدرشناس ایران خواهد بود.

به روح بلند شهیدان قافله خدمت به‌ویژه شهید حسین امیرعبداللهیان عزیز درود می‌فرستم و از خدای قادر متعال برای ایشان علو درجات و همنشینی با حضرت ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (علیه السلام) و برای خانواده محترم و فرزندان آن دوست عزیز و سایر سوگ‌دیدگان مکرم، شکیبایی مسئلت می‌جویم.

سرلشکر پاسدار سید یحیی صفوی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا

پایان پیام/ 113

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار