دیدار از خانواده معظم شهدا در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان خاش

همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس، با خانواده شهید «خراشادیزاده» دیدار صورت گرفت.
کد خبر: ۶۶۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۲ - 23May 2024

دیدار از خانواده معظم شهدا در سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در شهرستان خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، همزمان با سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر و گرامیداشت شهدای عملیات بیت المقدس، فرماندار، امام جمعه، فرماندهان نظامی و انتظامی و مسیولین شهرستان خاش با حضور در منزل شهید والامقام «غلامعلی خراشادیزاده» با خانواده شهید دیدار و گفتگو کردند.

« صاحب گل صالحی» فرماندار خاش در این دیدار اظهار کرد: تجلیل از خانواده شهدا و احیای فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه همه مسئولین نظام است.

صالحی شهدا را بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت خواند و ادامه داد: یاد شهدا اشاعه دهنده ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه بوده و دیدار با خانواده آنها، ادای دین به اسلام و ارزش‌های انقلاب است.

فرماندار خاش با اشاره به اخلاص، ایمان و ولایت مداری شهدا خاطرنشان کرد: همه ما مدیون آنها هستیم چراکه عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری آنها شکل گرفته است.

گفتنی است شهید غلامعلی خراشادیزاده در تاریخ۱۳۶۱/۲/۱۱ در عملیات بیت المقدس واقع در محور آبادان به خرمشهر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار