به مناسبت سوم خرداد؛

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خاش

نمایشگاهی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر در محل کتابخانه شهید بهشتی دایر شد.
کد خبر: ۶۶۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶ - 23May 2024

برپایی نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در خاشبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، نمایشگاهی به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر به همت حفظ اثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس،اداره کتابخانه های عمومی و شهرداری خاش در محل کتابخانه شهید بهشتی دایر شد.

« نواب کرد» رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان خاش از برپایی نمایشگاه عکس و کتاب دفاع مقدس به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد در این شهرستان خبر داد و گفت: آزادسازی خرمشهر به عنوان یک حماسه همواره باید مورد توجه قرار گیرد و صیانت و انتقال دستاوردهای آن حماسه های بزرگ برای نسل آینده وظیفه همگانی است. 

کرد با اشاره به نقش و جایگاه حوزه فرهنگ، هنر و رسانه در دفاع مقدس و آزاد‌سازی خرمشهر افزود: حماسه سوم خرداد و دفاع مقدس در حوزه فرهنگ دارای جایگاهی رفیع و ارزشمندی است و بهترین عامل انتقال پیام آن دوران به نسل‌های امروز فرهنگ و هنر است.

گفتنی است: این نمایشگاه عکس و کتاب از دوم خرداد به مدت یک هفته در محل کتابخانه عمومی شهید بهشتی شهرستان خاش دایر می باشد و علاقمندان برای بازدید از این نمایشگاه می توانند از ساعت 8 صبح الی 17 عصر به کتابخانه عمومی واقع در شهرداری خاش مراجعه نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار