به مناسبت سوم خرداد صورت گرفت؛

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با دو تن از روحانیون مبارز انقلابی

سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» به مناسبت فرا رسیدن سالروز آزاد سازی خرمشهر با حجت الاسلام «سید محمد رضا رحیم زاده» و حجت الاسلام «سید مصطفی کشفی» دیدار کرد.
کد خبر: ۶۶۹۱۵۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۹ - 23May 2024

دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس لرستان با دو تن از روحانیون مبارز انقلابیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از لرستان، به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر و هفته مقاومت، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان و حجت الاسلام «سید امیر ابراهیمی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس لرستان با حجت الاسلام «سید محمد رضا رحیم زاده» و حجت الاسلام «سید مصطفی کشفی» دیدار و گفت‌وگو کردند.

حجت‌الاسلام سید محمد رضا رحیم زاده سال ۱۳۲۲ درشهرستان خرم آباد متولد شد سال ۱۳۴۵ وارد حوزه علمیه شد و پای درس بزرگانی همچون آیت الله مدنی و آیت الله صادقی شاگردی کرد. از سال ۱۳۴۷ شروع به تبلیغ اسلام و مبارزات سیاسی علیه رژیم ستم شاهی و چند مرتبه در شهربانی دستگیر شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی دست از مبارزه نکشید.

با آغاز جنگ تحمیلی، علاوه بر فعایت‌های تبلیغی و تشویق جوانان برای حضور در میادن نبرد حق علیه باطل، در مناطق عملیاتی نیز حاضر می‌شود. اکنون در سنگر امام جماعت و تبلیغ دین مبین اسلام به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد.

حجت‌الاسلام سید مصطفی کشفی سال ۱۳۳۸ در خرم آباد دیده به جهان گشود. قبل از پیروزی انقلاب اسلامی وارد مبارزات سیاسی علیه رژیم ستم شاهی شد و تا پیروزی انقلاب اسلامی دست از مبارزه نکشید. در ۱۳۶۰ وارد حوزه علمیه شد و پای درس بزرگانی همچون آیت الله عیدی و آیت الله صادقی شاگردی کرد. 

 بعد از ورود به حوزه علمیه فعالیت‌های تبلیغی خود را با تشویق رزمندگان اسلام به حضور در میادین رزم علیه دشمن متجاوز بعثی به نحو احسن انجام داد و خود نیز در مناطق عملیاتی حاضر شد. در یکی از عملیات‌ها از ناحیه فک مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مجروح شد. تا به امروز ایشان که بیش ۴۰ سال در سنگر تبلیغ دین مبین اسلام مشغول به خدمت به مردم می‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار