مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان غربی:

ملت ایران قدردان اقدامات آیت الله رئیسی هستند

سردار «وحیدی» گفت: بدرقه میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد، مردم قدردان خدمات و مجاهدت‌های رئیس جمهور هستند.
کد خبر: ۶۶۹۱۵۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۹ - 23May 2024

ملت ایران قدردان اقدامات آیت الله رئیسی هستند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «جلیل وحیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی امروز (پنجشنبه) در مراسم گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر که در مسجد امیرالمومنین (ع) ارتش برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سانحه هوایی سقوط بالگرد رئیس جمهور و همراهانش داغ بزرگی بر قلب ملت ایران نشاند.

وی گفت: آیت الله رئیسی در مدت خدمت خود در ریاست جمهوری الگوی جدیدی از مدیریت جهادی، انقلابی و خدمت بدون منت را به جهان و ایران عرضه کرد.

سردار وحیدی افزود: آیت الله رئیسی با تمام وجود برای خدمت به ملت گام برمی‌دا‌شت و در راستای رفع مشکلات مردم شب و روز نمی‌شناخت.

وی تصریح کرد: لذا بدرقه میلیونی مردم در مراسم تشییع شهدای خدمت نشان داد، مردم قدردان خدمات و مجاهدت‌های رئیس جمهور هستند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان غربی با اشاره به تلاش‌های شهید امیرعبداللهیان نیز گفت: وی نیز با خدمات ارزشمند خود الگویی از دیپلماسی جهادی و انقلابی را ارائه کرد.

سردار وحیدی در ادامه با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر نیز اظهار داشت: عملیات بیت المقدس یکی از سرنوشت ساز ترین، بزرگترین و مهمترین عملیات دفاع مقدس بود و به دلیل اثر گذاری که داشت بعنوان نقطه عطف تاریخ دفاع مقدس محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه باید پیرو راه شهدا باشیم افزود: چراکه عزت و اقتدار امروز نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون شهیدان است.

حجت الاسلام «نیساری» مشاور امور ایثارگران استاندار آذربایجان غربی نیز در ادامه اظهار داشت: آیت الله رئیسی همچون شهید رجایی یک معیار برای دولت شد.

وی درخصوص عملیات بیت المقدس نیز گفت: این عملیات یکی از پیجیده‌ترین و سخت‌ترین عملیات دوران دفاع مقدس بود که با توکل، اخلاص رزمندگان و ولایت‌مداری آنان، باعث پیروزی بر دشمنان شد.

حجت الاسلام نیساری افزود: لذا ما امروز میراث دار رشادت‌ها و ایثار رزمندگان هستیم و بایستی این مجاهدت‌ها را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار