مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس:

جامعه پزشکی و امدادی در دوران دفاع مقدس ادای تکلیف کردند

سردار «فتحیان» با بیان اینکه امدادگران شهید قصه بزرگی دارند، گفت: جامعه پزشکی و امدادی در دوران دفاع مقدس ادای تکلیف کردند.
کد خبر: ۶۶۹۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۸ - 23May 2024

جامعه پزشکی و امدادی در دوران دفاع مقدس ادای تکلیف کردندبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، سردار پاسدار «نصرالله فتحیان» مدیرعامل موسسه بهداری رزمی دفاع مقدس امروز در یادواره ۲۹۶ شهید امدادگر مازندران و گرامی‌‌داشت آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» که در حسینیه عاشقان کربلای ساری برگزار شد، با بیان اینکه آیت الله رئیس جمهور همه توفیقش خدمتگزاری به خانواده شهدا بوده است، شهادت آیت الله رئیسی و همراهان را تسلیت گفت، اظهار داشت: آیت الله رئیسی همانند شهید بهشتی مظلوم بوده است.

وی افزود: هنر ملت ایران است که از دل سختی‌ها و مشکلات حماسه خلق می‌کنند و مردم در آئین تشییع و بدرقه شهدای خدمت و رئیس جمهور حماسه آفریدند.

سردار فتحیان با بیان اینکه ملت ایران رئیس جمهور انقلابی و مردمی را از دست داده است، گفت: وی با خدا معامله کرده بود و عمرش را در این راه صرف کرده است.

وی با بیان اینکه ۱۰۰ هزار عمل جراحی در دفاع مقدس صورت گرفت، یاد و خاطره شهدای امدادگر را گرامی داشت و با بیان اینکه امدادگران شهید قصه بزرگی دارند، تصریح کرد: جامعه پزشکی و امدادی در دوران دفاع مقدس ادای تکلیف کردند و یک میلیون مجروح و بیش از هزار شهید پزشکی و امدادی تقدیم شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار