نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه

هر شهیدی که در این راه تقدیم می شود موج بیداری و بصیرت است

حجت‌الاسلام «غفوری»گفت: سرزمین ایران هم کربلا و الگو گرفته از کربلای حسین (ع) است و به همین جهت هر شهیدی که در این راه تقدیم می شود آنچنان خون جامعه را به جوش می آورد که موج بیداری و بصیرت ایجاد می کند که با صرف میلیارد ها نمی شود به درصدی از این عظمت دست یافت.
کد خبر: ۶۶۹۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۳ - 23May 2024

هر شهیدی که در این راه تقدیم می شود موج بیداری و بصیرت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در یادواره سه هزار شهید ایل کلهر غرب کرمانشاه و شهدای خدمت امروز با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و پیشکسوتان دوران دفاع مقدس، فرمانداران، امامان جمعه و جمعی فرماندهان نظامی و مسئولان غرب کرمانشاه در ورزشگاه شهرستان گیلان غرب برگزار شد ضمن گرامی داشت یاد شهدای قهرمان کلهر و قدردانی از برگزار کنندگان این مراسم معنوی،اظهار داشت: شهیدان خدمت همه در یک مسیر برای تحقق یک هدف مهم و در یک مسیر نورانی که راه حسین بن علی(ع) است حرکت کردند.

وی افزود: سرزمین ایران هم کربلا و الگو گرفته از کربلای حسین (ع) است و به همین جهت هر شهیدی که در این راه تقدیم می شود آنچنان خون جامعه را به جوش می آورد که موج بیداری و بصیرت ایجاد می کند که با صرف میلیارد ها نمی شود به درصدی از این عظمت دست یافت.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر و سوم خرداد گفت: فتح خرمشهر در چنین روزی با دستان خالی رزمندگان و شهدای ما و فرزندان این آب و خاک به دست‌ آمد و این مجاهدان با مجاهدت و توکل بر خدا بیش از ۱۷ هزار نفر از نیروهای ارتش بعث را به اسارت درآورده و هزاران نفر را کشته و تجهیزات آن ها را به غنیمت درآوردند و دنیا باور نمی کرد اما این اتفاق به وقوع پیوست و دنیا را متحیر کرد.

حجت الاسلام غفوری ادامه داد: دشمن اژدهای هفت سر داعش را برای تحت مدیریت درآوردن غرب آسیا به سیطره صهیونیست ها به وجود آورد اما مدافعان حرم و شهدا و سردار شهید سلیمانی و شهدای مقاومت در صحنه ایستادند و دشمنی که حدود هشت هزار میلیارد دلار در غرب آسیا هزینه کرد، ناکام برگشت و رژیم صهیونیستی که آرزوی نیل تا فرات را در سر داشت امروز کارش به جایی رسیده که حریف یک گروه حماس نیست.

وی گفت: درود بر شهدای ایل کلهر و شهیدان ایران اسلامی که چه بنیانی گذاشتید، ماندگار، آسمانی و عالم گیر که امروز رییس جمهور شهادت گونه از دنیا می رود و یک چهارم کره زمین عزاداری کرده و اعلام می کنند ما در غم ملت ایران و رهبری معطم انقلاب اسلامی شریکیم.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه در ادامه با قدردانی از تلاش های شهید جمهور و اقدامات ماندگار وی در طول سه سال گذشته، گفت: ما عرصه انتخابات ریاست جمهوری را به همین زودی با یک آهنگ انقلابی در پیش داریم و کشور زیر سایه با عظمت و سراسر نور و معنویت نایب امام عصر(عج) مسیر تعالی رابا آرامش به سوی قله طی می کند و خللی در هیچ امری پیش نمی آید.

وی ادامه داد: ما ۲ وظیفه داریم اول اینکه دشمن با شایعاتی در فضای مجازی از بیان برخی افراد مجهول الحال به اسم معلوم الحال مطالبی مطرح می کنند که منافقان پشت آن هستند و درصدد ناامیدی و نگرانی بین مردم هستند.

 نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه اظهار کرد: ملت سربلند ما بداند این ها توطئه‌های دشمن مفلوک شکست خورده ای است که توان مقابله با نظام را ندارد و می داند که اگر الوعده صادق بزرگتری پیش آید اثری از حیفا و تل آویو نمی ماند و از این رو عده ای منافق را اجیر می کنند و این ها نجوای شیطان است.

وی خطاب به کسانی که برای نامزدی ریاست جمهوری آماده می شوند، گفت: شهید رئیسی و امیر عبداللهیان ریل گذاری کردند در جمهوری اسلامی که هرکس بخواهد بر این منصب ریاست جمهوری تکیه بزند باید شهید زنده و مجاهد شبانه روز و خادم مردمان و مردم محور، مردم مدار و فساد ستیز و مطیع محض ولایت باشدچون در این دوره طراز ریاست جمهوری و دیپلماسی در نظام به قدری ارتقا پیدا کرد که کار هرکسی نیست.

حجت الاسلام غفوری گفت: اگرکسانی خود را مرد عرصه جهاد، دارای روحیه ی استقامت و ایستادگی شجاعانه در برابر دشمن و توانایی حل مشکل معیشت مردم و مقابله با توطئه های دشمن می بینند پا با این عرصه بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اضافه کرد: چهار هزار و ۵۰۰ شهید ایل بزرگ کلهر در سراسر کشور بزرگترین شاهد و گواه و سند بر این است که شما مردم در مسیر شهدا و حفظ میراث گرانبهای شهیدان مقاوم و صراط مستقیمی که آن ها ترسیم کردند در راستای حفظانقلاب و حراست از اسلام و قرآن سر از پا نمی شناسید و همچنان در همه ی عرصه ها حاضرترین و اولین های حاضر در صحنه ها هستید.

شهیدان سلیمانی و شهید رییسی از شهدای تمدن ساز هستند

سرهنگ پاسدار «محمد جواد نجفی» فرمانده ناحیه مومت بسیج سپاه گیلانغرب نیز با بزرگداشت یاد سه هزار شهید و تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان گفت: شهیدان سلیمانی و شهید رییسی از شهدای تمدن ساز هستند و مسیر تاریخ را به سمت ظهور خورشید ولایت هموار می سازند.

وی افزود: بفرموده رهبر معظم انقلاب در یک قدمی فتح قله هستیم که در این مسیر خستگی ممنوع است وشهادت آیت الله رئیسی بهترین الگوی عملی برای‌مقابله با خستگی و ناامیدی است.

فرمانده ناحیه مومت بسیج سپاه گیلانغرب اظهار کرد: گیلانغرب نگین استقامت و پایداری است و ایل بزرگ کلهر مرزدارانی غیور و با اصالت و مردمانی شجاع هستند که در دوران فاع مقدس استقامت کردند و امروز پای کار اسلام و ولایتند و از اصالت و هویت خود فاصله نگرفته اند.

اجرای سرود با عنوان کودکان غزه، مداحی و نواختن چمری، اجرای نمایش مقاومت از برنامه های این یادواره بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار