فرمانده انتظامی لرستان:

امروز مجموعه انتظامی بیشتر از گذشته در راه خدمت به مردم تلاش می‌کند

سردار الهی گفت: امروز مجموعه انتظامی با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای راه خدمت بیشتر از گذشته در راه خدمت به مردم تلاش می‌کند و آماده است برای خدمتگزاری بیشتر به مردم جانفشانی کند.
کد خبر: ۶۶۹۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۸ - 23May 2024

امروز مجموعه انتظامی بیشتر از گذشته در راه خدمت به مردم تلاش می‌کندبه گزارش  دفاع‌پرس از لرستان، سردار «یحیی الهی» فرمانده انتظامی لرستان امروز (پنج شنبه) در حاشیه مراسم عزاداری کارکنان نیروی انتظامی استان لرستان ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت شهید جمهور آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای راه خدمت، اظهار داشت: امروز مجموعه انتظامی با تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل و شهدای راه خدمت بیشتر از گذشته در راه خدمت به مردم تلاش می‌کند و آماده است برای خدمتگزاری بیشتر به مردم جانفشانی کند.

وی با اشاره به این که راه شهدا به خصوص شهدای خدمت ادامه دارد، گفت: فرزندان امام در انتظامی و در اقصی نقاط کشور جان خود را به دست گرفتند تا به مردم کشور خدمت کنند و در جهت آسایش و آرامش مردم تلاش می‌کنند و وجود خود را در طبق اخلاص گذاشته تا انقلاب به مسیر نورانی خودش ادامه دهد.

فرمانده انتظامی استان لرستان عنوان کرد: امیدواریم خداوند متعال فرصت خدمتگزاری را از ما نگیرد و همچنان در کسوت سربازی در چنین ایامی گردهم آییم و با آرمان‌های بلند شهدا و امام شهدا تجدید میثاق کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار