فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان:

دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده است

سردار باقری گفت: امروز دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده و می‌خواهد شهدا، امام و توان دفاعی کشور را زیر سوال ببرد.
کد خبر: ۶۶۹۱۹۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸ - 23May 2024

دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده استبه گزارش دفاع‌پرس  از لرستان، سردار «نعمت اله باقری» فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان امروز (پنج شنبه) در مراسم گرامیداشت شهادت رئیس‌جمهور و شهدای خدمت که در مصلای نماز جمعه بروجرد برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در ورودی شهر خرمشهر نوشته بودند آمده ایم که بمانیم، گفت: رزمندگان در ۴۵ روز بیش از ۱۹ هزار اسیر و کشته از دشمن گرفته و زمین‌گیر کردند.

وی با بیان اینکه امروز دشمن دفاع مقدس ما را در خط تحریف قرار داده است، افزود: دشمن می‌خواهد شهدا، امام و توان دفاعی کشور را زیر سوال ببرد.

سردار باقری با بیان اینکه جنگ برای ثابت کردن انقلاب اسلامی بود، بیان کرد: اگر فرماندهان ما دارای ضعف مدیریت بودند، چگونه اروند وحشی را پشت سر گذاشتند و دشمن را غافلگیر کردند.

وی با بیان اینکه اگر انقلاب طی این ۴۵ سال مستحکم به جلو می‌رود، مدیون هشت سال دفاع مقدس است، عنوان کرد: وقتی که خبر حادثه سقوط بالگرد رئیس جمهور مخابره شد دشمنان در یک صف کنار هم قرار گرفتند تا بتوانند از این حادثه‌ای که در جمهوری اسلامی اتفاق افتاده بهره ببرند و در پی ایجاد نابسامانی در کشور بودند، اما ناکام ماندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار