مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان:

زنده نگه داشتن یاد شهدا راهی برای پیروزی در جنگ نرم است

«موسوی» گفت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک راه و منش برای پیروزی در جنگ نرم است.
کد خبر: ۶۶۹۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۱:۰۶ - 24May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سرهنگ پاسدار سید «شمس‌الدین موسوی» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز در مراسم گلباران مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس استان زنجان ضمن گرامیداشت اظهار داشت:  با رشادت‌های رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس دشمن از دست درازی به خاک ایران ناکام ماند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با اشاره به اینکه دشمن با تصور ضعف دولت جدید به دلیل تازگی انقلاب به ایران حمله کرد، افزود: در این بین رزیم بعث پیش‌قدم شد و دنیا از وی حمایت کرد.

وی با اشاره به اینکه بارها هم مطرح شده است که جنگ ایران و عراق جنگ دو کشور نبوده است، خاطر نشان کرد: گواه این ادعا به کارگیری تجهیزات کشورهای مختلف توسط کشور عراق و همچنین حضور اسرای مختلف در بین اسرای عراقی است.

موسوی با اشاره به اینکه همین موضوعات نشان می‌دهد دشمن با همه تلاش خود در جنگ ایران و عراق شکست خورده است، عنوان کرد: برای همین امر‌وز دشمن جنگ را به عرصه فرهنگی کشانده است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان با تأکید بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا یک راه و منش برای پیروزی در جنگ نرم است، تصریح کرد: در حقیقت باید نسل جوانی و نوجوان با شناخت از رخدادهای تاریخی برای ساختن آینده آماده شوند.

انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار