پیام فرهنگیان استان فارس در پی شهادت رئیس جمهور شهید ایران

فرهنگیان و دانشجویان معلم استان فارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در پی شهادت رئیس جمهور شهید ایران و همراهان ایشان پیام های جداگانه ای صادر کردند.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۲ - 24May 2024
پیام فرهنگیان شیراز در پی شهادت رئیس جمهور شهید ایرانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، فرهنگیان و دانشجویان معلم استان فارس و رئیس دانشگاه فرهنگیان استان در پی شهادت رئیس جمهور شهید ایران و همراهان ایشان پیام های جداگانه ای صادر کردند. متن این پیام ها بدین شرح است: 

 خاطره خادمان جان بر کف، همراه ملت ایران خواهد بود
 
«محمدهادی صادقی»، رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس، در پیامی شهادت خادمان مردم از جمله آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» را تسلیت گفت.
 
در متن این پیام آمده است:
 
ٱلَّذِینَ إِذَآ أَصَٰبَتۡهُم مُّصِیبَةٞ قَالُوٓاْ إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّآ إِلَیۡهِ رَٰجِعُونَ
 
امروز اما قلب‌هایمان از غمی عمیق فشرده است، بزرگ مردی از بین ما پر کشید که تا سال‌های سال نام و یادش همنشین روح و جانمان است.
 
اکنون با قلبی آکنده از اندوه، رحلت ملکوتی بزرگمردِ‌ایمان، اخلاص و عمل، رئیس جمهوری اسلامی ایران، آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رضوان الله تعالی علیه) و نیز حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی؛ حسین‌امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و کادر پرواز را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم شریف ایران و خانواده محترم آن فقیدان سعید تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای روح مطهرشان رحمت واسعه الهی و محشور شدن با ائمه معصومین (علیهم السلام) را خواستارم.
 
ملت ایران هیچگاه یاد و خاطره خادمان جان بر کف خود را فراموش نخواهد کرد و دعای خیر خود را بدرقه راه اخروی‌ایشان می‌سازد؛ باشد که به مدد توشه اندوخته خود و می‌منت سالروز ولادت ثامن الحجج، حضرت امام رضا (ع) با اولیا ا… محشور و از سفره نعمات الهی متنعم شوند.

«محمدهادی صادقی»
رئیس دانشگاه فرهنگیان استان فارس
 
به جهاد خستگی ناپذیر خود در جبهه تعلیم و تربیت ادامه خواهیم داد
 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
رسول الله صلی الله علیه و آله: مَنْ مَشی فی عَونِ أخیهِ و مَنْفَعَتِهِ فَلَهُ ثوابُ الْمجاهدینَ فی سَبیلِ الله. «ثواب الاعمال، ص ۳۴۰»
 
پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله فرمود: کسی که برای کمک به برادر خود و سود رساندن به او اقدام کند، پاداش مجاهدان در راه خدا به او داده خواهد شد.
 
خادم الرضا علیه السلام، خادم جمهور در حال خدمت به مردم، همراه با جمعی از همراهان به درجه رفیع شهادت رسید.
 
عزیزانی که در خدمت به کشور و مردم شریف ایران اسلامی سر از پا نشناخته و همواره در جایگاه خدمت‌گزاری به مردم فرصت را غنیمت شمرده در راستای منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) عاشقانه و خالصانه تلاش کردند تا اینکه به فیض عظیم شهادت در راه خدا و خدمت به خلق نائل شدند و به راستی پاداشی زیبنده‌تر از شهادت در راه خدا و خدمت به خلق برای‌ایشان وجود نداشت.
 
اکنون باید به رهنمود رهبر فرزانه انقلاب گوش سپرد که فرمودند: «ملّت دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور بوجود نمی‌آید». آری همه ما باید آگاه باشیم که این، نه اولین بار است که چنین وقایع و حوادثی رخ می‌دهد و نه آخرین بار؛ عزیزانِ بسیاری در طول تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی در راه خدمت به ملت جان خود را به مردمشان تقدیم کرده‌اند ولی راه آن‌ها همواره ادامه داشته و ادامه خواهد داشت.
 
ما فرزندان خمینی کبیریم، ما فرزندان آن بنیان‌گذار عظیم الشأن هستیم و تا رسیدن به قلّه‌های تمدن‌سازی حرکت خواهیم کرد.
 
ما دانشجومعلّمان در سنگر خود و به عنوان معماران آینده ایران قوی به جهاد خستگی ناپذیر خود در جبهه تعلیم و تربیت ادامه خواهیم داد.
 
سَلَامٌ عَلَى إِبْرَاهِیمَ، كَذَلِكَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ، إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِینَ
 
بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها