نماینده ولی فقیه در مازندران:

مسئولان جهاد خدمت به مردم را ادامه دهند

آیت الله «محمدی لائینی» گفت: وظیفه اصلی امروز ما تداوم جهاد خدمت است و مسئولان باید همان رویه جهاد خدمت به مردم را بدون اینکه سستی در این مساله رخ دهد.
کد خبر: ۶۶۹۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۸ - 24May 2024

مسئولان جهاد خدمت به مردم را ادامه دهندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مازندران، آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های این هفته نمازجمعه معرفت به خدا و تواضع به خدا را بهترین عبادت برشمرد و اظهار داشت: در برابر اراده خدا متواضع باشیم.

وی افزود: تاخیر در توبه و امروز و فردا کردن در توبه یکی از فریبکاری‌های شیطان و خودفریبی است و از توبه کردن فراری نباشیم. 

آیت الله محمدی لاینی با تاکید بر اهمیت نماز جماعت ادامه داد: اجتماعی شدن در عبادت یک فرهنگ و یک ویژگی اخلاقی و دینی به شمار می‌آید. 

این مسئول با اشاره به افتتاحیه ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و بیان اینکه به عنوان نماینده مردم مازندران در این دوره توفیق حضور داشتم، به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این شرایط و اوضاع با ۹ تن از مهمانان کشور‌های خارجی ملاقات داشتند و در این دیدار‌ها به مسئله عظمت مصیبت اکتفا نکردند و مثل همه زمان‌های دیگر به اصول جلسه کاری پرداختند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام افتتاحیه فرمودند در نظام اسلامی حکمرانی بشری و هدف‌ها الهی است، اذعان داشت: آنچه را که نظام حکومت اسلامی را از نظام شرق و غرب ممتاز می‌کند همین است.

این مسئول در ادامه با گرامیداشت روز افتتاح اولین دوره مجلس شورای اسلامی در هفتم خرداد ۱۳۵۹ و روز و هفته مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دوره جدید در این روز افتتاحیه دارند و برای منتخبین جدید و فعلی که بخشی از آنها نمایندگان قبلی و بخشی هم نماینده جدید هستند آرزوی توفیق دارم و امیدوارم که مجلس جدید مدال مجلس انقلابی بودن را دریافت کند. 

آیت الله محمدیلائینی با گرامیداشت روز جهانی بدون دخانیات خاطرنشان کرد: روزی بدون دخانیات شعار خوبی است و باید برای این روز برنامه‌ریزی کنیم که تعداد معتادان کاهش پیدا کند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با گرامی‌داشت یاد نام شهدای خدمت به تجلیل، تحلیل تجلیل و پس از تجلیل پرداخت و از مردم مازندران در استقبال باشکوه و میزبانی از آیت الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» در آخرین سفر استانی رئیس جمهور شهید تقدیر و تشکر کرد.

وی با بیان اینکه مردم مازندران استقبال باشکوهی از آیت الله رئیسی داشتند، پیام تقدیر رئیس جمهور شهید را که از مردم مازندران داشتند، ابلاغ کرد و افزود: ایشان در لحظه خداحافظی از حضور مردم و استقبال مردم تشکر کردند. بنده هم از این استقبال تقدیر و تشکر می‌کنم. 

وی در بخش دیگر سخنان خود سوم خرداد سالروز حماسه فتح خرمشهر را گرامی داشت و با اشاره به اینکه تجلیل از ریاست جمهور بسیار شایسته انجام شد، گفت: مردم در حمله تبریز، تهران، مشهد، اصفهان، زنجان و بیرجند تجلیل باشکوهی به عمل آوردند. 

امام جمعه ساری با بیان اینکه تجلیل این تحلیل مهم است اذعان داشت: وظیفه اصلی امروز ما تداوم جهاد خدمت است و مسئولان باید همان رویه جهاد خدمت به مردم را بدون اینکه سستی در این مساله رخ دهد.

آیت الله محمدی لائینی اظهار داشت: جهاد انتخابات در هشتم تیر برای انتخاب رئیس جمهور جدید را پیش رو داریم و فردی را انتخاب کنیم که همچون رئیسی همین خدمت و پشتکار را داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها