فرمانده ارشد نظامی آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد:

رئیس جمهور شهید ایران یار و یاور مظلومان بود

امیرسرتیپ دوم ستاد «رضایی» با اشاره به شهادت آیت الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان، گفت: رئیس جمهور خادم و جهادی ما، آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور یار و یاور مظلومان بود و فراغ ایشان باورنکردنی است.
کد خبر: ۶۶۹۲۵۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶ - 24May 2024
رئیس جمهور شهید ایران یار و یاور مظلومان بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از فارس، مراسم ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت شهدای خدمت با حضور خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر، امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی به میزبانی فرماندهی ارشد آجا در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویر احمد، در شیراز برگزار شد.
 
امیرسرتیپ دوم ستاد «ابوالقاسم رضایی» فرمانده ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز آزادسازی خرمشهر، به بیان تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور و همراهانشان پرداخت و اظهارداشت: رئیس جمهور خادم و جهادی ما، آیت‌الله رئیسی، شهید جمهور یار و یاور مظلومان بود و فراغ ایشان باورنکردنی است.
 
وی افزود: همچنین سایر همراهان رئیس جمهور شهید، امام جمعه عزیز آذربایجان شرقی آیت‌الله آل هاشم که از یاران ما ارتشی‌ها بودند و خاطرات بسیار خوبی را با ایشان داشتیم، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، شهید رحمتی، سردار موسوی، امیر مصطفوی، امیر دریانوش و سرهنگ قدیمی که باید یاد و خاطره این عزیزان را با اندوه، زنده نگاه داریم.
 
رضایی گفت: در هر مساله‌ای که درباره دفاع مقدس بخواهیم حرف بزنیم، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری چیزی کم نگذاشته و الگویی برای همه نیرو‌های مسلح و جوانان ایران زمین محسوب می‌شود.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها