نماینده ولی فقیه در خوزستان:

مقاومت مردم دزفول الگوی مقاومت مردم غزه شد

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد گفت: دشمن بعثی به دزفول فقط موشک نمی‌زد بلکه با پرتاب خمپاره آرامش شهر را گرفته بود و مردم این شهر فوج فوج به شهادت می‌رسیدند.
کد خبر: ۶۶۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹ - 24May 2024

مقاومت مردم دزفول الگوی مقاومت مردم غزه شدبه گزارش دفاع‌پرس از خوزستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدنبی موسوی فرذ» نماینده ولی فقیه در خوزستان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه امروز دزفول در مصلای امام علی (ع) این شهر اظهار داشت: آیت‌الله رییسی در طول خدمت در قلب مردم وارد شد و ملت در سوگ از دست دادن ایشان به سر و صورت زدند و پیوند عاطفی با او برقرار کردند.

وی با بیان اینکه شهید آیت الله رییسی همواره خود را در محضر خداوند متعال می‌دید، افزود: مردم ایران با حضور خود در آیین‌های تشییع و خاکسپاری شهدا از آنها قدرشناسی کردند.

حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با بیان اینکه مردم ایران مردمی فهیم و قدرشناس هستند، بیان داشت: کسی که برای خدا کار می‌کند جان‌ها متوجه خدمات او می‌شوند همانگونه که برای آیت‌الله رییسی و همراهان دعاهای مختلف نظیر توسل و زیارت عاشورا خواندند.

وی با اشاره به حضور پرشور و میلیونی مردم در آیین‌های تشییع پیکر آیت‌الله رییسی و همراهان در شهرهای مختلف گفت: با توجه به این قدرشناسی مردم، مسوولان باید از فرصت خدمت به خوبی استفاده کنند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه خداوند به خدمت، پاداش زیادی می‌دهد، اظهار داشت: کسی که مشکلات مردم را رفع می‌کند مجاهد فی سبیل الله است و محبوب خداوند متعال می شود.

حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه شهادت، خون شرافت را در رگ‌های مردم به حرکت در می‌آورد، گفت: ملت ایران در ۴۵ سال گذشته بی وقفه شهید پرورش دادند و شهیدان زیادی تقدیم کردند.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول یادآور شد: مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس مقاومت کردند و الگوی مردم غزه شدند. دشمن بعثی به دزفول فقط موشک نمی‌زد بلکه با پرتاب خمپاره آرامش شهر را گرفته بود و مردم این شهر فوج فوج به شهادت می‌رسیدند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره آیت‌الله قاضی امام جمعه فقید دزفول گفت: این روحانی در ایام موشک باران به مردم دزفول روحیه می‌داد و نقش برجسته‌ای در مقامت این شهر داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها