مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان:

مواضع انقلابی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش‌ناشدنی است

سرهنگ پاسدار «حبیبی» با بیان اینکه مواضع انقلابی و اسلامی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش ناشدنی است، گفت: دیپلماسی عزت شهید امیرعبداللهیان، انعقاد بزرگترین قرارداد‌های اقتصادی و ارتباطات موثر با کشور‌های منطقه و نظام بین‌الملل نشان از نگاه متعالی دولت شهید رئیسی در امور سیاست خارجه بوده است.
کد خبر: ۶۶۹۲۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۶ - 24May 2024

مواضع انقلابی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش‌ناشدنی استبه گزارش دفاع‌پرس از رشت، سرهنگ پاسدار «حسن حبیبی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته رشت با اشاره به اینکه همه ملت‌ها در یک رویدادی عزت پیدا می‌کنند و ملت ایران در دوران سخت دفاع مقدس عزت و اقتدار پیدا کرده است، اظهار داشت: حماسه فتح خرمشهر در شرایطی در تاریخ ایران رقم خورد که عزت و اقتدار به دست رزمندگان اسلام در دنیا طنین‌انداز شد و با رمز الی بیت‌المقدس اراده، ایمان و حماسه آفرینی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) ثبت گردید.

وی با اشاره به وحدت و انسجام ملت در دوران دفاع مقدس گفت: امروز نیز مردم با تشییع باشکوه کارگزاران خدوم ایران اسلامی وحدت و انسجام ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گیلان با بیان اینکه کادرسازی و تربیت نیروی انسانی در طراز انقلاب از دستاورد‌های دفاع مقدس بود، افزود: فرزندان دلیرایران اسلامی از جمله حاج قاسم سلیمانی و شهید رئیسی محصول تفکر دفاع مقدس بوده و با تاسی از گفتمان امامین انقلاب دنیا را به تحیر واداشتند.

حبیبی با اشاره به خدمات مردمی و جهادی شهید رئیسی تصریح کرد: شهید رئیسی از مردم بود و برای مردم کار می‌کرد و شجاعت شهید رئیسی برگرفته از شجاعت امام خمینی (ره) بود و مواضع انقلابی و اسلامی شهید جمهور در سازمان ملل فراموش ناشدنی است.

وی به ساده زیستی شهید رئیسی اشاره کرد و گفت: سعه صدر شهید رئیسی منحصر به فرد بود چرا که به او بسیار طعنه می‌زدند، اما او با صبری غیر قابل وصف با اخلاص رفتار کرده و خود را نوکر مردم قلمداد می‌کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گیلان با اشاره به حضور بیش از ۶۳ کشور در مراسم بدرقه این مرد بزرگ به وصال الهی افزود: دیپلماسی عزت شهید امیرعبداللهیان، انعقاد بزرگترین قرارداد‌های اقتصادی همچون بریکس و ارتباطات موثر با کشور‌های منطقه و نظام بین الملل نشان از نگاه متعالی دولت شهید رئیسی در امور سیاست خارجه بوده است.

حبیبی با بیان اینکه دو شهید جمهور در تاریخ ایران ماندگار شدند، تصریح کرد: مسیر جهادی شهید رئیسی در امور اقتصادی نیز گره گشایی‌هایی را به همراه داشت که قطعا بعد از شهادت شهید رئیسی مسیر پیشرفت ادامه خواهد داشت و به حول قوه الهی شاهد گشایش اقتصادی خواهیم بود.  

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها