سخنگوی فراجا:

مراسم تشییع رئیس‌جمهور شهید در امنیت کامل برگزار شد

سردار منتظرالمهدی از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش خبر داد و گفت: پلیس همه تمهیدات لازم را برای تأمین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.
کد خبر: ۶۶۹۲۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۵۰ - 24May 2024
مراسم تشییع رئیس‌جمهور در امنیت کامل برگزار شدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «سعید منتظرالمهدی» سخنگوی فراجا از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس‌جمهور و همراهان شهیدش خبر داد و اظهار داشت: پلیس همه تمهیدات لازم را برای تامین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.
 
سردار منتظرالمهدی از برقراری امنیت کامل مراسم تشییع رئیس جمهور و همراهان شهید خبر داد و گفت: از نخستین دقایق حادثه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور و همراهان فقیدشان، پلیس در صحنه حضور داشت و همه تمهیدات لازم را برای تأمین امنیت مراسم در چهار جغرافیای ملی کشور شامل تبریز، قم، تهران و مشهد تدارک دید.
 
سخنگوی فراجا با تاکید بر اینکه پلیس در آماده‌باش کامل به سر می‌بُرد، گفت: در تهران واحد‌های اطلاعاتی، ضد تروریسم، چک و خُنثی‌سازی مواد انفجاری به‌همراه واحد‌های واکنش سریع یگان ویژه، تمامی محدوده جغرافیایی برگزاری مراسم را تحت نظر داشتند.
 
وی تصریح کرد: پلیس ضمن برنامه‌ریزی کامل و با تعاملی پیوسته با سایر واحد‌های امنیتی مستقر، به فضل و کرم الهی توانست امنیتی پایدار را برای مردم سوگوار فراهم کند.
 
سخنگوی فراجا یادآور شد: این روند امنیت‌ساز در برگزاری مراسم تشییع و خاکسپاری در مشهد نیز با جدیت تداوم داشت و جا دارد از همکاری و همیاری مردم در این روز‌های بزرگ و تاریخ‌ساز انقلاب و نظام اسلامی، تشکر و قدردانی کنیم.
 
انتهای پیام/ 118
نظر شما
پربیننده ها