استاندار کرمانشاه:

مسیر عزت و افتخار را شهید رئیسی، شهید سلیمانی به ما آموختند

«صحرایی» گفت: مسیر عزت و افتخاری را که شهید رئیسی، شهید سلیمانی و دیگر بزرگان به ما آموختند، انتخاب کنیم و ادامه دهیم و ملتی که شهید عزیزی مانند شهید رئیسی را دیده است، باید مراقبت کند این مسیر را به سرانجام برساند.
کد خبر: ۶۶۹۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۲ - 24May 2024

مسیر عزت و افتخاری را شهید رئیسی، شهید سلیمانی به ما آموختندبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، «محمدطیب صحرایی» استاندار کرمانشاه در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در شهرستان دالاهو از توابح استان کرمانشاه با حضور مردم ولایت مدار این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: یکی از ثمرات خونی که در راه خدا بجوشد این است که اقوام، مذاهب و گروه‌های مختلف اینگونه باشکوه خادم خود را بدرقه می‌کنند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی، فکری متعالی و هدفی متعالی را در طول دوران زندگی دنبال می‌کرد، گفت: ایشان به‌واقع با خدا معامله کرده بود و به‌خاطر همین مرام و هدفش که رضای خدا بود، امروز می‌بینیم بین همه محبوب شده است.

صحرایی با بیان اینکه در دولت شهید رئیسی، برای حل مشکلات و خدمت به مردم تصمیم‌های جدی و انقلابی گرفته شد، گفت: حدود دو هفته قبل که خدمت ایشان رسیدم، درخواست تشکیل کارگروهی را برای استان‌هایی مطرح کردم که آمار بیکاری بالایی دارند، که مورد موافقت قرار گرفت و هفته بعد از آن، کارگروه یادشده شکل گرفت.

استاندار کرمانشاه به کاهشی شدن نرخ بیکاری استان با تلاش‌های دولت آیت‌الله رئیسی اشاره کرد و گفت: سال ۱۳۹۵ نرخ بیکاری استان کرمانشاه ۲۲.۵ درصد بود که اکنون به ۱۲.۳ درصد رسیده است، اما باز هم کافی نیست و باید تلاش کنیم کمتر شود.

وی گفت: روزی که به‌عنوان استاندار کرمانشاه منصوب شدم، شهید رئیسی تاکیدشان بر موضوع اشتغال بود و تا روزی که توفیق خدمت در این استان را داشته باشم، قولی را که به ایشان دادم فراموش نمی‌کنم و با تمام وجود، به مردم استان خدمت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه امروز دو راه در پیش رو داریم، گفت: یکی راه تجربه‌شده در طول سه سال اخیر است که راه خدمت صادقانه و بی‌منت، تلاش و کوشش بسیار برای پیشبرد امور، امیدواری، تکریم مردم ایران و عزت در جهان است و راه دوم این است که راه تلاش و پیشرفت را رها کنیم و این مسیر پرافتخار را با همین جدیت دنبال نکنیم که در این صورت ممکن است دچار آسیب‌هایی شویم.

صحرایی با بیان اینکه باید مسیر عزت و افتخاری را که شهید رئیسی، شهید سلیمانی و دیگر بزرگان به ما آموختند، انتخاب کنیم و ادامه دهیم،  گفت: ملتی که شهید عزیزی مانند شهید رئیسی را دیده است، باید مراقبت کند این مسیر را به سرانجام برساند.

در این مراسم، مردم شهرستان دالاهو با اجرای آیین عزاداری سنتی «چَمَر» به استاندار کرمانشاه به‌عنوان نماینده عالی دولت در استان تسلیت گفتند. همچنین زنان با چادر گره‌زده و مویه‌کنان با نوای سوزناک «چمری» (به نشانه بزرگ بودن داغ و حادثه) به عزاداری در غم از دست دادن شهید دکتر رئیسی و همراهانش پرداختند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها