امام جمعه اهل سنت کرمانشاه:

محبوبیت شهید آیت الله رئیسی مردمی و فسادستیزی بود

ماموستا ملا «عبدالرحمن مرادی» گفت:محبوبیت شهید آیت الله رییسی به دلیل مردمی بودن و فساد ستیزی او بود و حضور مردم در تشییع پیکر شهید جمهور نشانگر محبوبیت و مردمی بودن اوست.
کد خبر: ۶۶۹۲۸۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۵ - 24May 2024

محبوبیت شهید آیت الله رئیسی مردمی و فسادستیز بودبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، ماموستا ملا «عبدالرحمن مرادی» امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه امروز در خطبه های نماز جمعه امروز اهل سنت در مسجد شافعی این شهرستان شهادت رییس جمهور و همراهانش را به محضر رهبر معظم انقلاب و ملت ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: حضور میلیونی ملت شریف ایران در تبریز، تهران ، قم، بیرجند و مشهد و ابراز همدردی و حضور سران کشورهای خارجه نشان از صداقت و قدرت و محبوبیت رییس جمهور ما بود که عظمت ملت ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

 امام جمعه اهل سنت شهرستان کرمانشاه محبوبیت شهید آیت الله رییسی را به دلیل مردمی بودن و فساد ستیزی او دانست و گفت: حضور مردم در تشییع پیکر شهید جمهور نشانگر محبوبیت و مردمی بودن اوست.

وی اضافه کرد که حضور در بین مردم، مواجهه مستقیم با مشکلات ملت، دوره های ریاست قوه قضائیه و ریاست جمهوری رییسی و فسادستیزی، عدالت محوری و احیای کارخانجات تعطیل و نیمه تعطیل و تکمیل دهها پروژه عقب مانده از دولت های گذشته از جمله خصوصیات بارز اخلاقی و دستاوردهای رییس جمهور است.

ماموستا مرادی همچنین شهادت سرهنگ مسعود کرمی که در راه دفاع از امنیت مردم به شهادت رسید، به مردم استان کرمانشاه و نیروی انتظامی تسلیت گفت.

وی در ادامه با تبریک سالروز فتح خرمشهر و یادمان مجاهدت ملت ایران در مواجهه با عدو بعثی؛ تعاون مسلمین در تمام عرصه ها از ضروریات و توصیه های اکید دین مقدس اسلام عنوان کرد.

ماموستا مرادی افزود: دین مبین اسلام یکپارچگی و روح تعاون و ایثار را به عنوان اصل اساسی مطرح می کند، از آنجا که تعاون و همکاری در اسلام به عنوان ضرورت برای رشد اجتماعات انسانی ، کاهش دهنده مسائل و مشکلات و ضامن بقای انسان قلمداد می شود ، در جای جای مباحث سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و معنوی به آن تاکید شده است.

وی اضافه کرد که در همین راستا پیامبر اسلام همواره پیروان خود را به ضرورت همیاری و رشد استعدادها، تلاش برای بهبود زندگی ، سازندگی و عدالت ، تقوا ، احترام به شان انسان ها ، پیمان برادری ، ایمانی و دینی ، مساعدت بین گروههای مختلف اجتماعی دعوت فرموده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها