امام جمعه قصرشیرین:

تعمیق روابط ایران با همسایگان دست آورد دولت شهید آیت الله رییسی است

حجت الاسلام «صالحی» گفت: که تعمیق روابط و حسن همجواری ایران با همسایگان دست آورد دولت آیت الله رئیسی به کمک دیپلمات برجسته ای همچون امیر عبدالهیان است.
کد خبر: ۶۶۹۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۴ - 24May 2024

تعمیق روابط ایران با همسایگان دست آورد دولت شهید آیت الله رییسی استبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت الاسلام «صادق صالحی»  امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان  اظهار داشت: خدمت و گره گشایی از کار مردم و شاد کردن دل ملت دغدغه شبانه روزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی بود و این منتخب ملت ایران را خدا هم با شهادتش انتخاب کرد.

 امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: که تعمیق روابط و حسن همجواری ایران با همسایگان دست آورد دولت آیت الله رئیسی به کمک دیپلمات برجسته ای همچون امیر عبدالهیان است.

وی اضافه کرد: شهید رئیسی فقط محبوب ملت ایران نبود، با اعلام خبر شهادت ایشان هفت کشور ترکیه، هند، پاکستان، لبنان، عراق، سوریه و کوبا در کشورهای خود عزای عمومی اعلام کردند و پرچم کشورشان را به حالت نیمه افراشته درآوردند.

او اضافه کرد: آیت‌الله رئیسی با قرار گرفتن در رأس قوه مجریه سیاست تعمیق روابط با همسایگان و تنوع‌بخشی به سیاست خارجی دولت را اعلام کرد و بر همین اساس طی سه سال فعالیت خود اقدامات مختلفی را شروع کرد و به نتیجه رساند.
صالحی اظهار کرد: بخش عمده‌ای از این درخشش به خاطر چهره درخشان سلیمانی منش دیپلماسی ایران، دیپلمات انقلابی و مجاهد دکتر امیرعبداللهیان بود.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: شهید رئیسی طعنه‌ها به جان خرید تا قطار خدمت را به ریل اصلی‌اش بازگرداند؛ او ۲ سال و ۱۰ ماه شب و روزش را به هم دوخت و فقط برای صلاح مردم و رضایت خدا کار کرد.

صالحی اظهار کرد: شهید رئیسی امید را در دل امت زنده کرد و تلاش بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیری رییس جمهور بسیار برجسته بود و شهادت در اثنای خدمت‌ پاداش او بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها