راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از فلسطین و غزه

هزاران یمنی در سی‌وهفتمین هفته متوالی با حضور گسترده و باشکوه در میدان السبعین صنعا، بار دیگر حمایت خود را از مردم فلسطین و غزه اعلام کردند.
کد خبر: ۶۶۹۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۰ - 24May 2024
راهپیمایی میلیونی مردم یمن در حمایت از فلسطین و غزهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، هزاران یمنی در سی‌وهفتمین هفته متوالی ضمن حضور گسترده و باشکوه در میدان السبعین صنعا، بار دیگر بر حمایت خود از مردم فلسطین و غزه تحت شعار «با غزه… ثبات موضوع و تداوم جهاد» تأکید کردند.
 
راهپیمایان یمنی پرچم‌های کشورشان و فلسطین و بنرهایی را در محکومیت کشتار و جنگ نسل‌کشی که بیش از 7 ماه است از جانب آمریکا و رژیم صهیونیستی بر مردم مظلوم فلسطین تحمیل شده است، به اهتزاز درآوردند و تأکید کردند که هرگز غزه را فراموش نکرده و نخواهند کرد.
 
مردم یمن در بیانیه پایانی این راهپیمایی از پایداری و استواری مردم مجاهد و صبور فلسطین و رشادت مجاهدان قهرمان آن تقدیر و تمجید کردند.
 
آنها همچنین از تشدید عملیات قهرمانانه نیروهای مسلح یمن و آغاز مرحله چهارم عملیات ضدصهیونیستی استقبال و همچنین عملیات‌های مقاومت اسلامی در فلسطین، لبنان و عراق را که روز به روز بر سرعت آن افزوده می شود، ستودند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها