امام جمعه موقت اصفهان:

آیت‌الله رییسی، رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود

حجت‌الاسلام «محمودی» با اشاره به ویژگی‌های شهید رییسی، گفت: آیت‌الله رییسی، رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی بود وامیدواریم فکر و اندیشه شهدای خدمت که همگی نمونه بودند و در رأس آنان شهید رئیسی قرار داشت، دنبال شود.
کد خبر: ۶۶۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۸ - 24May 2024

آیت‌الله رییسی، رییس جمهور تراز انقلاب اسلامی بودبه گزارش دفاع‌پرس از اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین «سیداحمد محمودی» امام جمعه موقت اصفهان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در مصلی امام خمینی (ره) اصفهان اظهار داشت: در فرآیند تاریخ انقلاب اسلامی، شهدای بسیاری از جمله دفاع مقدس، مدافع حرم، امنیت، سلامت و... تقدیم کردیم که با شهدای خدمت تکمیل شد.

وی با اشاره به ۲۲ ویژگی آیت‌الله رئیسی که امام خامنه‌ای در پیام تسلیت‌شان بیان کردند، تشریح کرد: طبق تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی ، شهید جمهور فردی عالم، مجاهد، مردمی، با کفایت، خادم‌الرضا، شهادت در راستای تلاش، بزرگوار، فداکار، عزیز، پرتلاش، خستگی ناپذیر، خدمتگزار، صمیمی، مخلص، باارزش، ترجیح دهنده صلاح مردم بر همه چیز که رضایت الهی را معنی می‌کند، است.

محمودی ادامه داد: کسانی بودند که این پست را تحویل گرفتند و از روز اول به فکر دوره دوم ۴ ساله ریاست جمهوری‌شان بودند اما آیت‌الله رئیسی از اول به فکر کسب رضایت مردم بود که آزردگی‌ها و ناسپاسی‌هایی نیز در این مسیر دید اما آزرده و ناامید نشد.

وی خاطر نشان کرد: تنها کسی که در مناظرات ریاست جمهوری اخلاق، سیاست، دیانت را باهم داشت، سیاستش عین دیانت و دیانتش عین اخلاق بود و دیدیم در ۳۳ ماه خدمتش ۴۷ سفر استانی انجام داد که آمار حیرت‌آوری برای عالی‌ترین مقام اجرایی کشور است و در مجامع بین‌المللی نیز فعال و شجاعانه و غیرمنفعلانه وارد میدان شد.

امام جمعه موقت اصفهان تشریح کرد: در حوزه اقتصادی نیز با عضویت ایران در پیمان شانگهای، بریکس و... ورود ایران به عنوان بازیگری مهم تاثیر‌گذار بود، همچنین دریافت بدهی ایران از انگلیس نیز از دستاوردهای شهید جمهور است. 

محمودی عنوان کرد: دفاع جانانه از مردم مظلوم و مقتدرانه‌ غزه، سخن گفتن در سازمان ملل با در دست گرفتن قرآن نشان از شجاعت، ایمان، صداقت فداکاری و جانبازی است، وعده صادق هیمنه اسرائیل را شکست و کمتر کسی را داریم که هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌الملل محبوب باشد.

وی یادآور شد: هفت کشور برای رئیس جمهور شهید ایران اعلام عزای عمومی کردند که یک چهارم جمعیت دنیا است و امیدواریم فکر و اندیشه چنین شخصیت‌هایی که همگی نمونه بودند و در رأس آنان شهید رئیسی قرار داشت، دنبال شود.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: امیدواریم زحمات شهید رئیسی را پاس بداریم و همانطور که دیدیم افراد بسیاری در شهرهای مختلف بخاطر نیت خیر این شهید بزرگوار که با اخلاص وارد میدان شده بود، آمدند.

وی همچنین در خطبه‌های نخست نماژ جمعه بیان داشت: اگر بخواهیم به رضایت الهی برسیم در گرو تقوای الهی است و تقوا در ارتباط با اطاعت از خدا، رسول او و اولی‌الامر است پس اگر بخواهیم به کمال الهی برسیم باید از مسیر تقوا حرکت کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها