فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان:

شهادت پاداش مجاهدت خالصانه شهید رئیسی بود

سردار «کرمی» بابیان اینکه ولایت مداری، ساده زیستی، عدالت‌خواهی، خستگی ناپذیری از خصوصیات دیگر این شهید بزرگوار بود و مزد خدمت خالصانه و صادقانه خود را با شهادت گرفت؛ چرا که شهادت پاداش خوبی برای یک عمر مجاهدت صادقانه است.
کد خبر: ۶۶۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷ - 24May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، سردار «جهانبخش کرمی» فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان امروز در خطبه‌های پیش از نماز جمعه زنجان، با تسلیت شهادت «رئیسی» و همراهان ایشان اظهار داشت: شهید رئیسی، خدمات بزرگ و ارزشمندی را در طول دوران ریاست جمهوری انجام داد و به صورت شبانه‌روزی مجاهدت و تلاش صادقانه انجام داده و به تعبیر رهبری این شهید بزرگوار خستگی نمی‌شناخت.

وی افزود: این شهید بزرگوار در طول دوران ریاست جمهوری خود شخصاً در همه استان‌ها، شهرستان‌ها، مناطق روستایی و محروم حضور پیدا کرده در میان مردم و با مردم بود و به مشکلات آنها رسیدگی می‌کرد.

فرمانده سپاه استان زنجان گفت: ولایت‌مداری، ساده زیستی، عدالت‌خواهی، خستگی ناپذیری از خصوصیات دیگر این شهید بزرگوار بود و مزد خدمت خالصانه و صادقانه خود را با شهادت گرفت؛ چرا که شهادت پاداش خوبی برای یک عمر مجاهدت صادقانه است.

وی افزود: شهید آیت‌الله رئیسی علاوه بر خدمت در داخل در مجامع خارجی نیز خوش درخشید، از جمله در سازمان ملل و در قلب آمریکا در دفاع از قرآن کریم و حاج قاسم حضور مقتدرانه و با عزت پیدا کرد.

سردار کرمی در ادامه با اشاره به حماسه سوم خرداد و عملیات بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر شد،بیان‌کرد: صدام به نیابت و پشتیبانی استکبار جهانی جنگ را علیه کشورمان آغاز کرده و تمام کشورهای قدرتمند دنیا با وی همراه شده و رژیم بعث را به سلاح‌های روز مجهز کرده بودند.

وی با اشاره به فرمایشات امام راحل که فرمودند؛ خرمشهر باید آزاد شود گفت: در حماسه آزادسازی‌خرمشهر، لطف خداوند، مقان معظم رهبری و هدایت امام راحل، مطالبه مردم، روحیه جهادی و ولایتمداری رزمندگان اسلام باعث شد ارتش، سپاه و بسیج دوشادوش یکدیگر برای آزادسازی خرمشهر مصمم باشند و آزادسازی در اوج وحدت و همدلی انجام شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج ) استان زنجان با اشاره به حضور شش گردان خط شکن از استان زنجان در مراحل مختلف عملیات بیت‌المقدس گفت: آزادسازی خرمشهر با رمز یا علی بن ابیطالب آغاز شد و می‌توان گفت، یکی از صحنه‌های تاریخی از صدر اسلام تا حال حاضر است و رزمندگان اسلام در کوچه‌های خرمشهر سجده شکر به جای آوردند.

وی افزود: در آزاد سازی خرمشهر رژیم بعث با 60 هزار نیروی غیر قابل نفوذ و حمایت تمام دنیا و مجهز به سلاح‌های روز دستور حفظ خرمشهر را به هر قیمتی داشت، اما با ۱۶ هزار کشته و از دست دادن ۱۹ هزار نفر که به دست رزمندگان اسلام اسیر شدند مجبور به عقب نشینی شدند.

سردار کرمی تصریح کرد: نخستین نیروهایی که وارد خرمشهر شدند از گردان های خط شکن سپاه استان زنجان بودند و در آزاد سازی خرمشهر بیش از ۱۵۰ رزمنده زنجانی به شهادت رسیدند و طبق گفته شهید «احمد کاظمی» خرمشهر را خدا به دست گردان خط شکن زنجان آزاد کرد.

سردار کرمی با اشاره به فرمایشات امام راحل که فرمودند، خداوند خرمشهر را آزاد کرد گفت: طبق فرموده رهبری خرمشهرها در پیش است و باید با صلابت در جهت اقتدار ایران اسلامی راه قدم برداریم.

وی در ادامه به کشتار رژیم منحوس صهیونیستی علیه مردم غزه اشاره کرد و گفت: نزدیک به ۲۰ هزار کودک قتل عام شده و همه بیمارستان‌ها بمباران می‌شوند و هیچ جای امنی برای مردم نیست وآنچه در غزه رخ می‌دهد از جنایت و نقض حقوق بشر فراتر رفته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان به عملیات وعده صادق اشاره کرد و گفت: عملیات وعده صادق در اوج ناباوری همه قدرت‌ها بود که انجام شد و با صلابت و اقتدار، با غرش موشک‌های تهرانی مقدم به اهداف تعیین شده اصابت کرد.

وی افزود: ملت ایران به دنیا ثابت کردند در مقابل هیچ ابر قدرتی کوتاه نمی‌آید و انسجام و ولایتمداری رمز پیروزی ملت ایران است.

انتهای پیام 

نظر شما
پربیننده ها