نماینده ولی فقیه در استان زنجان مطرح کرد؛

قدردانی از حضور مردم در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت

آیت‌الله «خاتمی» گفت: از حضور مردم در آیین‌های یادبود و گرامیداشت شهدای خدمت قدردانی می‌کنیم.
کد خبر: ۶۶۹۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۶ - 24May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، آیت‌الله «شیخ‌علی خاتمی» امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر زنجان به شهادت آیت‌الله «ابراهیم رئیسی» و همراهانش اشاره و با تسلیت این واقعه اظهار داشت: از همه مردم که برای این شهدا مراسم برگزار کرده و یا در آئین‌های یادبود حضور یافتند قدردانی می‌کنم.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به برگزاری مراسم یادبود و تشییع پیکر باشکوه شهید «قدیمی» در زنجان و ابهر اشاره و تصریح کرد: باید از مردم صمیمانه تقدیر و تشکر کنم.

وی به ایام و مناسبت‌های پیش‌رو از جمله چهارم خرداد روز مقاومت و پایداری و روز دزفول اشاره کرد و افزود: دزفول به صورت واقعی نماد مقاومت و پایداری شد به طوری که امام راحل فرمودند خوزستان دین خود را برای اسلام و انقلاب ادا کرد.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به در پیش بودن هفتم خرداد سالروز افتتاح نخستین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: بعد از آن شکل اداره این نظام مردم سالاری شد و پایه آن قانون و قرارداد‌های اجتماعی بود که مردم در عرصه‌های مختلف وظایف خود را انجام دادند، بنابراین صاحب انقلاب مردم هستند و در همه صحنه‌ها حضور دارند.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان بر لزوم توجه منتخبان مجلس شورای اسلامی به اعتماد مردم به آن‌ها تاکید کرد و گفت: یادمان باشد، پیروز این عرصه مردم هستند و انتظار مردم این است که قانون در استان و در حوزه انتخابیه اجرا شود.

وی دقت در تدبیر و تدوین قوانین را از انتظارات موجود از نمایندگان مجلس دانست و ادامه داد: نمایندگان باید به مسائل اولویت‌دار پرداخته و با اتحاد و همدلی برای بهبود شرایط تلاش کنند.

آیت‌الله خاتمی با تاکید بر اینکه مردم دست در دست هم پیرو ولی فقیه هستند، افزود: اجتماع مردم در تشییع پیکر شهدا در روزهای گذشته یک نوع لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب است که هیچ اختلالی در اداره کشور وجود نخواهد داشت، مردم نیز با این حضور به صورت غیرمستقیم همراهی خود را اعلام کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها