بزرگداشت مقام شامخ شهیدان خدمت در سازمان ملل در ژنو

گروه سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ژنو، جلسه ویژه‌ای به منظور بزرگداشت رئیس‌جمهور، وزیر امور خارجه و همراهان شهید آنان برگزار کرد.
کد خبر: ۶۶۹۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶ - 24May 2024
بزرگداشت مقام شامخ شهیدان خدمت در سازمان ملل در ژنوبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، گروه سفرای کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی در ژنو روز جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ جلسه ویژه ای به منظور بزرگداشت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و همراهان شهید آنان در مقر سازمان ملل در ژنو برگزار کرد.
 
سفرا و نمایندگان کشورهای اسلامی از جمله عربستان سعودی، لبنان، قطر، امارات متحده عربی، ترکیه، مصر، افغانستان، مالزی، اندونزی، سیرالئون، نیجر، برونئی دارالسلام، عراق، لیبی، آذربایجان، سودان، فلسطین، الجزایر، مالدیو، گویان، قرقیزستان، تاجیکستان، بنگلادش این مصیبت را به دولت و مردم ایران تسلیت گفته و ابراز همدردی کردند.
 
علی بحرینی، سفیر و نماینده دائم کشورمان نزد سازمان ملل در ژنو در این نشست به اهمیت وحدت جهان در اندیشه رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان اشاره کرد و گفت: جهان اسلام دفاع و پایمردی رئیس جمهور رئیسی در مجمع عمومی سازمان ملل از قرآن در برابر گستاخانی که با پشتیبانی غرب به ساحت مقدس قرآن کریم جسارت کردند را فراموش نخواهد کرد.
 
وی همچنین به تلاش‌های بی وقفه مرحوم شهید دکتر امیر عبداللهیان برای استیفای حقوق مردم فلسطین و آزادی قدس شریف اشاره کرد و گفت امیرعبداللهیان را می‌توان یکی از مجاهدان راه آزادی فلسطین به شمار آورد.
 
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که مردم ایران، جهان اسلام و بشریت از میراث این شهیدان برای تحقق صلح، عدالت و بهروزی بهرمند بمانند.
 
انتهای پیام/ 241
نظر شما
پربیننده ها