با حضور در نمایندگی ایران در سازمان ملل؛

ادای احترام جامعه یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک به رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایران

اعضای جامعه یهودیان ضد صهیونیستم در نیویورک به شهیدان آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و سایر شهدای سانحه بالگرد ایرانی با حضور در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک ادای احترام کردند.
کد خبر: ۶۶۹۳۲۵
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۵ - 24May 2024
ادای احترام جامعه یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک به رئیس جمهور و وزیر خارجه شهید ایرانبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، اعضای سازمان بین المللی یهودیان «ناتوری کارتا» که گروهی از یهودیان ضد صهیونیسم در نیویورک هستند، روز جمعه به وقت محلی در نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک، برای ادای احترام به شهدای سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر خارجه ایران حضور یافتند.
 
جامعه یهودیان ناتوری کارتا مورد استقبال امیر سعید ایروانی سفیر و نماینده دائم ایران نزد سازمان ملل و نیز زهرا ارشادی معاون این نمایندگی قرار گرفتند.
 
اعضای جامعه یهودیان ناتوری کارتا با خانواده این شهیدان و نیز دولت و ملت بزرگ ایران ابراز همدردی و تاثر و تالم عمیق خود را از این سانحه دلخراش اعلام کردند.
 
اعضای جامعه یهودیان ضد صهیونیسم همچنین از مواضع جمهوری اسلامی ایران و شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان در حمایت از مردم فلسطین تقدیر کردند.
 
اعضای جامعه یهودیان ناتوری کارتا، پیام تسلیت رسمی این نهاد را به سفیر ایران در سازمان ملل ارائه کردند و سپس دفتر یادبود دیپلماتیک نمایندگی جمهوری اسلامی ایران نزد سازمان ملل در نیویورک را با نوشتن متنی در وصف شهیدان رئیسی و امیرعبداللهیان، همگی امضا کردند.
 
در حال تکمیل است....
نظر شما
پربیننده ها