رئیس سازمان انرژی اتمی ایران:

شهید آیت الله «رئیسی» ولایتمدار و اخلاق‌مدار بود

«اسلامی» با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک لحظه از پیگیری حاکمیت ارزش‌ها غفلت نمی‌کرد، گفت: خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای رسیدگی به امور مردم، ولایتمداری و اخلاق‌مداری وی حجت بوده است و کوتاهی در زمینه اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشت.
کد خبر: ۶۶۹۳۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۱ - 24May 2024

شهید آیت الله «رئیسی» ولایتمدار و اخلاق‌مدار بودبه گزارش دفاع‌پرس از مازندران، «محمد اسلامی» معاون رئیس جمهور عصر امروز در دیدار آیت الله «محمد باقر محمدی لائینی با تسلیت شهادت آیت الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان وی اظهار داشت آیت الله رئیسی یکی از ذخیره‌های اخلاقی و ارزشی جمهوری اسلامی ایران بوده است، زیرا هم مبادی آداب و هم پایبند ارزش‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی یک لحظه از پیگیری حاکمیت ارزش‌ها غفلت نمی‌کرد، افزود: خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای رسیدگی به امور مردم، ولایتمداری و اخلاق‌مداری وی حجت بوده است و کوتاهی در زمینه اجرای فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی نداشت.

اسلامی از آیت الله «آل هاشم» نیز به عنوان الگوی اخلاق یاد کرد و ادامه داد: مردم آذربایجان شرقی همانند پروانه دور شمع وجودی ایشان می‌چرخیدند.

رئیس سازمان انرژی اتمی ایران از «حسین امیر عبداللهیان» به عنوان مردی با اخلاق و با تدبیر یاد کرد و گفت: در این دوره یک کار مشترک پرونده هسته‌ای را با ایشان پشت سر گذاشتیم و موفق شد صدای مظلومیت مردم فلسطین را بعد از ۷۵ سال و به رغم تسلط رسانه‌ای دنیا به گوش جهانیان برساند و مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان تبدیل شود.

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه فناوری هسته‌ای دامنه بسیار گسترده‌ای دارد، ادامه داد: طبق مطالعات جامع صورت گرفته در ابتدای دولت اولین گامی که برداشتیم این بود که سند جامع راهبردی برای سازمان تهیه کردیم و و افق ۲۰ ساله را به تصویر کشیدیم.

به گفته اسلامی این سند در ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ توسط آیت الله رئیسی رونمایی شد و ما پیشبرد بر اساس اهداف و سیاست‌های این سند ریل گذاری و ترسیم کردیم.

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: در این سند بخشی به آوردن فناوری هسته‌ای در حوزه سلامت و قضا و پرتودهی توجه شده است و بر اساس مطالعات صورت گرفته و تبادل اطلاعات و نظام‌نامه آماری جهاد کشاورزی، کانون‌های اصلی تولید را شناسایی و ۱۲ قطب تعریف کردیم و یکی از این قطب‌ها در استان مازندران وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها