دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «کریمی» و «مسیحی»

سرهنگ «خواست خدایی» با خانواده‌های شهیدان «کریمی» و «مسیحی» دیدار و گفت‌وگو کرد.
کد خبر: ۶۶۹۳۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ - 25May 2024
به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان سردار «جان محمد کریمی» و «حیات‌الله مسیحی» با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت و شهدای استان و شهرستان لنده، اظهار داشت: شهادت ریاست جمهور و هیئت همراه وی داغ ملت ایران برای از دست دادن دومین رئیس‌جمهور تازه کرد.
 
سرهنگ خواست خدایی افزود: امروز اگر افتخار و عزت داریم مرهون رشادت‌ها و فداکاری شهیدان است و ما باید همواره یاد و نام آنان را در جامعه گرامی بداریم.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: وقتی از یک منطقه روستایی یک شخصیتی همانند سردار شهید «جان محمد کریمی» با آن همه ویژگی‌های فردی و اجتماعی راهی جبهه‌های جنگ می‌شود و چنان در پد خندق حماسه‌سازی می‌کند که در تاریخ سراسر افتخار این استان ماندگار می‌شود و باید نسل جوان ما این شهید والامقام را الگوی خود قرار دهند. 
 
در ادامه مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد و تنی چند از کارکنان این اداره با حضور در منزل شهید «حیات‌الله مسیحی» از رشادت‌ها و فداکاری‌های این شهید والامقام نیز قدردانی کردند.
 
سردار شهید «جان محمد کریمی» در تاریخ ۴ تیر ۱۳۶۷ در منطقه جزیره مجنون عملیات پد خندق در منطقه پد خندق و شهید «حیات‌الله مسیحی» در تاریخ ۱۱ شهریور ۱۳۶۰ در تپه‌های الله‌اکبر دشت آزادگان اهواز به شهادت رسیدند.
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «کریمی» و «مسیحی»
 
دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «کریمی» و «مسیحی»
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها