نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری:

شهید «رئیسی»، رجایی دوران ما بود

حجت‌الاسلام نکونام گفت: شهید رئیسی، رجایی دوران ما است اما با کارنامه و درجه‌ای بالاتری، او حتی در میان همکاران و اطرافیانش نیز مظلوم بود.
کد خبر: ۶۶۹۳۵۴
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۶ - 25May 2024

آیت الله رئیسی، شهید رجایی دوران ما بودبه گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه مدیر خوب یک نعمت الهی است و شهید رئیسی یک مدیر خوب بود، اظهار داشت: در دوران خدمت شهید رئیسی کار‌های که در چند دهه باید صورت می‌گرفت، طی چند سال صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حرکت در جهت نظام و در راستای نظام سیاسی یک تقوای سیاسی است، افزود: شهید رئیسی زبان را در کنترل داشت و با اخلاص تمام به عنوان یک یار ولایت و خادم ملت، انقلاب اسلامی را تقویت کرد، او این گونه بود و کمتر کسی از ظرفیت‌های این مرد شناخت داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری با بیان اینکه خداوند انسان‌های خوب خود را در میان مردم پنهان می‌کند، تصریح کرد: شهید رئیسی، شهید رجایی دوران ماست ولی با کارنامه و درجه‌ای بالاتری، او حتی در میان همکاران و اطرافیانش مظلوم بود، عالمی بود که رفتنش خلأ جبران ناپذیر را ایجاد کرد و زمانی زیادی خواهد برد که چنین خللی پر شود.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی یک سری ویژگی‌های دارد که باید الگو هر مدیر موفقی باشد، اخلاص، مجاهدت به معنا عام، سعه صدر، همدلی، تلاش و خستگی ناپذیری، امید آفرینی، ولایتمداری، اخلاق مداری، تواضع و فروتنی، ظلم ستیزی، فساد ستیزی، حامی محور مقاومت، مردم داری، دلسوزی و رسیدگی به امور نیازمندان از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه غرب گرایان به دنبال ماهی گرفتن از این آب گل آلود بودند، اضافه کرد: کوس رسوایی غرب و غرب‌گرایان در آمده ولی همچنان چشم و گوش خود را بسته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری با اشاره به چهارم خرداد روز دزفول، خاطرنشان کرد: شهر‌ها باید مدام و مستمر حالت پدافندی خود را در قبال فتنه‌های نرم و سخت داشته باشند و این آمادگی را حفظ کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها