سردار رادان:

دزفول فرهنگ مقاومت را در مردم ایران زنده کرد

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مقاومت دزفول برگرفته از قیام و نهضت عاشورا و نمادی از ایثارگری، شجاعت و وحدت است.
کد خبر: ۶۶۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۶ - 25May 2024

دزفول فرهنگ مقاومت را در مردم ایران زنده کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ «احمدرضا رادان» فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران شامگاه دیروز (جمعه) درمراسم گرامیداشت شهدای خدمت و روز مقاومت و پایداری، در حسینیه عاشقان ثارالله شهرستان دزفول اظهار داشت: خدا را شاکر هستم که امشب توفیق شد تا در جمع مردم مقاوم، سلحشور و ولایت‌مدار شهرستان دزفول حضور پیدا کنم. روزی که دعوت شد تا بنده افتخار حضور در این همایش را داشته باشم تصورم این نبود که در این برنامه بایستی یادی از رئیس جمهور شهید کنم؛ در ذهنم می‌گذشت از پایمردی این مرد برای حفظ ارزش‌ها صحبت کنم ولی باورم نمی‌شد بایستی از شهادتش بگویم.

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به این‌که شهید آیت‌الله رئیسی تابع ولایت بود و همیشه در مسیر ولایت گام برمی‌داشت، خاطر نشان کرد : رییس جمهور شهید ما برای خدا گام برمی‌داشت و برای رضای خدا تلاش می‌کرد و در جهت حل مشکلات مردم قدم بر می‌داشت.

سردار رادان گفت: وقتی تابع ولایت باشی و در مسیر خدا و برای خدا قدم برداری و ارزش از رأی مهمتر ‌شود، می‌شوی رئیس جمهوری که معیار خدمت شده و به الگویی برای جهانیان مبدل می‌شود. معمولاً بودن‌ها شکل‌های متفاوتی دارند اینکه چگونه، چرا و برای چه باشیم این تفاوت‌ها را رقم می‌زند مردم قهرمان دزفول شهادت می‌دهند که بعد از مدت‌ها رئیس جمهوری به دست پرتوان مردم عزیز انتخاب شد که برای چگونگی بودنش، سنگ تمام گذاشت چراکه رضایت خدا در پیش چشمانش بود. 

وی با تجلیل از مقام والای شهدای دزفول بیان داشت: مردم دزفول در دوران دفاع مقدس با مقاومت و پایداری در مقابل موشک‌های دشمن ایستادند. مقاومت دزفول برگرفته از قیام و نهضت عاشوراست و نمادی از ایثارگری، شجاعت و وحدت است. مردم دزفول با صبر و مقاومت نشان دادند که هیچ اراده‌ای در برابر اراده آنها قادر به تحمیل آن اراده نیست. 

 فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران خاطر نشان کرد: دزفول فرهنگ مقاومت را در مردم ایران زنده کرد. دزفول در دوران دفاع مقدس محل و جغرافیای آزمایش کل ایران اسلامی با بیش از صدها بار بمباران، چندین حمله موشکی، تقدیم چندین هزار شهید، جانباز و اسیر است. مردم دزفول یاد دادند نه تنها به ایران بلکه به هر کسی که اهل مقاومت است با حفظ روحیه و هم‌بستگی نشان دادند که عشق به اسلام، دین و میهن فراتر از هر تهدید و خطر می‌تواند باشد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها