فرماندار اردبیل:

مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه دیگر خلق می‌کنند

«اعتماد اعجازی» گفت: مطمئناً مردم با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه دیگر را خلق خواهند کرد و با انتخابی مدبرانه فردی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب خواهند کرد که ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشد.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 25May 2024

 به گزارش دفاع‌پرس از اردبیل، «سید محمد اعتماد اعجازی» فرماندار اردبیل روز گذشته (جمعه) در جمع خبرنگاران  با اشاره به حضور اقشار مختلف مردم اردبیل در مراسم یادبود شهدای خدمت اظهار داشت: مردم شریف اردبیل همواره در برهه‌های مختلف پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی بودند و در مراسم تشییع رئیس‌جمهورنشان دادند که  پشتیبان انقلاب هستند و قدر مسئولی که در خط ولایت باشد و صادقانه به مردم خدمت کند را به‌خوبی می‌دانند و در فراق او اشک می‌ریزند.

 وی افزود: ابراز احساسات مردم اردبیل علاوه بر تجمع بزرگ اردبیلیها در پیاده‌راه عالی‌قاپو در تمامی شهرها و روستاها نیز برقرار بود و حتی مردم در منازل خود نیز برای سید محرومان و دیگر شهدای خدمت مراسم یادبود گرفته بودند.

 مشاور استاندار اردبیل ادامه داد: در سطح شهرستان اردبیل دو برنامه رسمی، برنامه‌ریزی‌شده است که یک مورد آن دیروز با حضور گسترده مردم اردبیل برگزار شد و برنامه دیگر نیز روز شنبه ساعت ۱۰ در حسینیه ثارالله سپاه حضرت عباس (ع) برگزار خواهد شد و از عموم اردبیلی‌ها دعوت می‌شود در آن مراسم نیز حضور باشکوه داشته باشند.

 اعتماد اعجازی به انتخابات ریاست‌جمهوری اشاره و اظهار داشت: مطمئناً مردم با حضور خود در انتخابات ریاست‌جمهوری حماسه دیگر را خلق خواهند کرد و با انتخابی مدبرانه فردی را به‌عنوان رئیس‌جمهور انتخاب خواهند کرد که ادامه‌دهنده راه شهدای خدمت باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها