فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب:

دیپلماسی قدرتمند شهید امیرعبدالهیان جهان را برای حمایت از جبهه مقاومت بسیج کرد

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا گفت: حمایت‌های جمهوری اسلامی از محور مقاومت روز به روز بر قدرت مبارزان مقاومت افزود و بی‌شک تاثیر دیپلماسی شهید «حسین امیر عبداللهیان»، در قدرت گرفتن جبهه مقاومت، برجسته بود.
کد خبر: ۶۶۹۳۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۶ - 25May 2024

دیپلماسی قدرتمند شهید امیر عبدالهیان جهان را برای حمایت از جبهه مقاومت بسیج کردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خوزستان، سردار سرتیپ پاسدار «احمد خادم سیدالشهدا» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا امروز در گفت‌وگویی رسانه‌ای با اشاره به برگزاری آیین باشکوه تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در سطح کشور و بازتاب جهانی این ضایعه بزرگ، اظهار داشت: در روز تشییع پیکر‌های مطهر شهید آیت‌الله رئیسی و همراهانش بیش از ۷۰ کشور جهان برای عرض تسلیت وارد ایران شدند و در تشریفاتی باشکوه یاد و خاطره شهدای خدمت را گرامی داشتند.

وی افزود: عزت و اقتدار این نظام اسلامی به برکت خون پاک شهیدانی نظیر حاج «قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس»، شهید آیت‌الله رئیسی و سایر شهدای دفاع مقدس و مدافعان نظم و امنیت به دست آمده و این مسیر شهادت طلبی و خدمت بی منت به مردم همچنان ادامه خواهد داشت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای کربلا در جنوب غرب ادامه داد: حمایت‌های جمهوری اسلامی از محور مقاومت روز به روز بر قدرت مبارزان مقاومت افزود و بی‌شک تاثیر دیپلماسی شهید «حسین امیر عبداللهیان»، در قدرت گرفتن جبهه مقاومت، برجسته بود.

وی بیان داشت: دیپلماسی قدرتمند همراه با اقتدار، عزت و انقلابی‌گری این شهید والا مقام جهان را برای حمایت از جبهه مقاومت و فلسطین و نفرت از رژیم صهیونیستی، بسیج کرد تا جایی که در برخی از کشور‌ها شعار مرگ بر اسرائیل را به زبان فارسی سر دادند.

سرتیپ پاسدار خادم سیدالشهدا ادامه داد: انعکاس شبانه روزی تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت در رسانه‌های خارجی نیز در نوع خود در سطح جهان بی نظیر بود و این نشان از قدرت، اقتدار و محبوبیت ایران اسلامی در سطح جهان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها