کسب مجدد درجه عالی اعتبار بخشی توسط بیمارستان بقیه الله (عج)

مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم (عج) بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با تلاش و زحمات آحاد کارکنان خود همچون سال‌های گذشته موفق به کسب درجه عالی اعتبار بخشی شد.
کد خبر: ۶۶۹۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷ - 25May 2024

کسب مجدد درجه عالی اعتبار بخشی توسط بیمارستان بقیه الله (عج)به گزارش گروه جامعه دفاع‌پرس، مرکز آموزشی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی بقیه الله الاعظم (عج) بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با تلاش و زحمات آحاد کارکنان خود همچون سال‌های گذشته موفق به کسب درجه عالی اعتبار بخشی شد.

درجه عالی اعتبار بخشی بالاترین سطح کیفی است که از سوی وزارت بهداشت بر مبنای ارزیابی ۱۹ محور بالینی، پاراکلینیکی و مدیریتی به مراکز درمانی اعطا می‌شود که بیمارستان بقیه الله (عج) طی پنج دوره ارزیابی صورت گرفته از سال ۱۳۸۸ تاکنون مفتخر به حفظ این درجه  در ۱۴ سال متوالی می‌باشد.

شایان ذکر است که اعتباربخشی ملی فرآیندی منظم و هدفمند جهت پیاده سازی استاندارد‌ها در حوزه‌های درمانی و غیر درمانی است  که هر دو سال یکبار مورد پایش قرار گرفته و گواهی درجه بیمارستان برای مدت دوسال صادر می‌گردد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها