نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه:

نظام مقدس جمهوری اسلامی همواره پناه انسان‌های مظلوم بوده است

حجت‌الاسلام‌والمسلمین «غفوری» گفت: بار‌ها شاهد کوچ مردم کشور‌های دور و نزدیک به ایران بوده‌ایم و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مبانی اعتقادی خود، همواره پناه انسان‌های مظلومی است که برای حفظ جان خویش به این کشور پناه می‌آورند.  
کد خبر: ۶۶۹۴۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۷ - 25May 2024

نظام مقدس جمهوری اسلامی، همواره پناه انسان‌های مظلوم بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام‌والمسلمین «حبیب‌الله غفوری» نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه امروز در دیدار با اعضای کمیسیون سامان‌دهی اتباع و مهاجرین خارجی استان کرمانشاه اظهار داشت: مراودات بین‌المللی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی حیاتی است و ما نباید در‌های کشور را به روی دنیا ببندیم، بلکه باید بالاترین سطح ارتباط و تعامل را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه بار‌ها شاهد کوچ مردم کشور‌های دور و نزدیک به ایران بوده‌ایم، افزود: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس مبانی اعتقادی خود، همواره پناه انسان‌های مظلومی است که برای حفظ جان خویش به این کشور پناه می‌آورند.  

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با تأکید بر خصلت مهمان‌نوازی مردم ایران، به‌ویژه کرمانشاهیان، تصریح کرد: ملت مهمان‌نواز ایران اسلامی همیشه به بهترین‌وجه از افراد بی‌پناه پذیرایی و مراقبت کرده‌اند و این اقتضای اعتقادات ما بوده، هست و خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه حضور رسمی و قانونی اتباع برای اشتغال و تحصیل مورد اقبال و تأکید است، تصریح کرد: هرچه در این زمینه‌ها بیشتر فعالیت کنیم، آثار فرهنگی و اقتصادی آن را بیشتر خواهیم دید. به‌فضل خدا امروز سطح دانشگاه‌های ما به‌حدی است که از کشور‌های مختلف برای تحصیل به آنها رجوع می‌کنند.

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین غفوری ورود غیرمجاز اتباع را زمینه‌ساز آسیب‌های مختلف دانست و تصریح کرد: با‌توجه به اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی دشمنان زیادی دارد و ممکن است اتباع غیرقانونی را برای خراب‌کاری در ایران مورد سوءاستفاده قرار دهند، پیشگیری از این آسیب‌ها مهم و مورد تقدیر است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمانشاه با ذکر این نکته که آگاه‌سازی در این زمینه بسیار ضروری است، خاطرنشان کرد: در عرصه رسانه و اطلاع‌رسانی باید کار جدی صورت بگیرد تا اتباع و مهاجرین خارجی غیرمجاز بدانند حضور غیرقانونی آنها ممنوع است و این عامل مؤثری برای پیشگیری خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها