مدیرکل ارشاد قزوین:

شهید رئیسی از شایسته ترین افراد برای پیاده سازی بیانیه گام دوم بود

«براتی» گفت: یکی از شایسته‌ترین افرادی که می‌توانست بیانیه گام دوم را پیاده سازی کند و به منصه ظهور برساند،شهید رئیسی بود.
کد خبر: ۶۶۹۴۵۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۰ - 25May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین؛ «حسین براتی» مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قزوین در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت که روز شنبه با حضور اصحاب رسانه، فرهنگ و هنرمندان در مجتمع فرهنگی هنری ارشاد قزوین برگزار شد، اظهار داشت: یکی از شایسته‌ترین افرادی که می‌توانست بیانیه گام دوم را پیاده سازی کند و به منصه ظهور برساند، رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی بود.

وی افزود: هرکسی برداشتی از شخصیت و خدمتی دارد وقتی در عملکرد ایشان در سه سال اخیر تامل و توجهی داشته باشیم می‌بینیم که چه اندازه چند وجهی و جامع الاطراف به مسائل ورود داشتند هر چند این شان برای یک رئیس جمهور طبیعی است البته نه با این شدت و حدتی که شهید رییسی داشت.

براتی عنوان داشت: در پیام مقام معظم رهبری چندین کلمه و عبارتی وجود داشت که با صیغه مبالغه بیان شده بود همین جمله که گفته شده رییسی عزیزی خستگی ناپذیر بود خود گویای همه چیز است.

وی ادامه داد: ما باید در هر شان و منزلتی که هستیم به هیچ وجه نباید خسته شویم و باید وقت فوق العاده‌ای را برای عزت و آبادانی کشور و امور بگذاریم چرا که سمبل دائمی خدمت در برابر چشمان ما تجلی یافت و دائمی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها