جانشین فرمانده سپاه قم:

آیت الله رئیسی با وجود سنگ‌اندازی‌های مختلف دست از پیشبرد آرمان‌های نظام برنداشت

سردار «کبیری‌پور» گفت: شهید آیت‌الله رئیسی با وجود سنگ‌اندازی‌های مختلف رسانه‌های معاند، هیچگاه دست از پیشبرد آرمان‌های نظام اسلامی برنداشت.
کد خبر: ۶۶۹۴۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵ - 25May 2024

آیت الله رئیسی با وجود سنگ‌اندازی‌های مختلف دست از پیشبرد آرمان‌های نظام برنداشتبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «مهدی کبیری پور» جانشین فرمانده سپاه استان قم در یادواره شهدای خدمت در اداره کل آموزش و پرورش استان قم اظهار داشت: در حادثه ناگوار سقوط بالگرد، شخصیت بزرگی را از دست دادیم که بسیاری از ویژگی‌های ایشان همچون اخلاص، مردمی بودن و... پس از شهادت مشخص شد.

وی خاطرنشان کرد: آیت الله رئیسی در ایامی که به عنوان رئیس جمهور خدمت می‌کردند، با وجود سنگ اندازی رسانه‌های خارجی و معاند هیچگاه از خدمت به ملت و پیشبرد اهداف والای انقلاب اسلامی دست برنداشت.

کبیری با تاکید بر ضرورت استمرار راه سرخ اهل بیت (ع) و شهدا عنوان کرد: باید شکرگزار باشیم در کشوری زندگی می‌کنیم که در آن چنین ایثارگران و شهدایی تقدیم اسلام و انقلاب شده است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم با اشاره به نقش الگویی شهید خدمت آیت الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور مردمی و پرتلاش تصریح کرد: در انتخابات پیش رو باید کسی را انتخاب کنیم که ویژگی‌های شخصیتی و عملی آیت الله رئیسی را الگو قرار داده و در مسیر این شهید والامقام حرکت کند.

در مراسم فوق که با حضور علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش و جمع زیادی از کارکنان این اداره کل برگزار شد، یاد و خاطره شهدای حماسه سوم خرداد گرامی داشته شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها