مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان:

ویژه برنامه‌های شهادت تا اربعین شهدای راه خدمت در کانون‌های مساجد استان زنجان اعلام شد

 «اسلامی» گفت: در راستای گراميداشت خدمات شهيد خدمت حضرت آيت‌الله «رئيسی» مسابقه کتابخوانی «سيد محرومان» ويژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۴۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱ - 25May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زنجان، «محسن اسلامی»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان زنجان با تشریح برنامه‌های پیش‌بینی شده در کانون‌های مساجد استان به مناسبت شهادت سید «ابراهیم رئیسی»، شهید جمهور و همراهانش اظهار داشت: به همین مناسبت مراسم عزاداری و سوگواری در کانون‌های مساجد استان زنجان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در راستای گراميداشت خدمات شهيد خدمت حضرت آيت‌الله رئيسي مسابقه کتابخوانی «سيد محرومين» برگزار می‌شود، تصریح کرد: این مسابقه ويژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور است و از طریق سامانه الکترونیک ستاد در سامانه بچه‌های مسجد برگزار می‌شود.

 اسلامی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت بچه‌های مسجد در بازه زمانی تشییع تا اربعین شهدای خدمت در این مسابقه شرکت کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد زنجان از برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اهدای ثواب آن به روح شهدای راه خدمت در کانون‌های مساجد خبر داد و گفت: اجرای طرح سراسری ختم ۸ هزار تلاوت قرآن کریم در مساجد، پخش محتوای صوتی از مأذن‌های مساجد به صورت روزانه، اجرای سرودهای تولیدی کانون‌های مساجد و اجرای آن در مساجد و برپایی مراسم یادبود در روستاهای بازدید شده از طرف شهید رئیسی از دیگر برنامه های این ایام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها