نشست هم اندیشی تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد

نشست هم اندیشی با مدیران گروه‌های دانشنامه استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
کد خبر: ۶۶۹۴۹۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۷ - 25May 2024
نشست هم اندیشی تدوین دانشنامه دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از استان کهگیلویه و بویراحمد، نشست هم اندیشی سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیران گروه‌های دانشنامه دفاع مقدس در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.
 
سرهنگ پاسدار «سلمان خواست خدایی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت شهادت رئیس جمهور آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» و همراهان، اظهار داشت: هیچ عبادتی بالاتر از خدمت به خلق نیست و این شهدا در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نائل آمدند. 
 
سرهنگ خواست خدایی با بیان اینکه تکمیل دانشنامه دفاع مقدس نیازمند استفاده از همه ظرفیت‌های استان است، افزود: خاطرات مربوط به دوران دفاع مقدس برای ماندگاری باید ثبت و ضبط شود تا دچار تحریف نشود.
 
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: در زمینه ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و مقاومت باید جوابگوی دو نسل پیشکسوتان دفاع مقدس و جوانان باشیم، پس باید در تکمیل دانشنامه استانی اهتمام جدی داشته باشیم.
 
وی عنوان کرد: برای دانشنامه دفاع مقدس استان زحمات زیادی شده پس لازم است که خروجی خوبی داشته باشد.
 
سرهنگ خواست خدایی با تاکید بر اینکه باید از تمام ظرفیت‌های استان استفاده کنیم تا دانشنامه دفاع مقدس هر چه زودتر به اتمام برسد، گفت: با تکمیل دانشنامه در اجلاسیه نهایی شهدای استان کهگیلویه و بویراحمد رونمایی می‌شود.
 
وی بیان کرد: تدریس دو واحد درس علوم و معارف دفاع مقدس در دانشگاه‌ها الزامی شده که در همین جهت دو جلسه از این درس به نقش پررنگ استان کهگیلویه و بویراحمد در دفاع مقدس در دانشگاه‌های استان اختصاص داده شده است. 
 
در پایان این نشست هر یک از مدیران گزارشی از عملکرد گروه های خود در دانشنامه استانی دفاع مقدس ارائه دادند.
 
انتهای پیام /
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار