دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در اجتماع نکوداشت شهدای خدمت

نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان در پیامی مشترک، از مردم ولایتمدار و قدرشناس گیلان برای حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا (ع) رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و یارانش دعوت کردند.
کد خبر: ۶۶۹۴۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۲ - 25May 2024

دعوت نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان از مردم برای حضور در اجتماع نکوداشت شهدای خدمتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، نماینده ولی‌فقیه و استاندار گیلان ضمن تسلیت شهادت جمعی از خدمتگزاران کشور در پیامی مشترک، از مردم ولایتمدار و قدرشناس گیلان برای حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا (ع) رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و یارانش دعوت کردند.

این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم داغدار و قدرشناس (ایران اسلامی) در تبریز، قم، تهران، بیرجند و مشهد با حضور میلیونی در مراسم بدرقه پیکر مطهر رئیس‌جمهور انقلابی، مکتبی و کارآمد تراز انقلاب، مردمی و همراهانش نشان دادند که پشتیبان نظام مقدس اسلامی، انقلاب و قدردان خدمات خادمان خود به ویژه عالم مجاهد و خدمتگزار شهید آیت‌الله دکتر رئیسی هستند که حقانیت این خیل عظیم و مردمی بودن را رسانه‌ها چنین منعکس کردند: مردم بار دیگر به رئیسی رای دادند.

اینجانبان بار دیگر شهادت سیدالشهدای خدمت و خادم‌الرضا شهید آیت‌الله دکتر رئیسی و همراهان ایشان را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و از عموم مردم ولایتمدار و قدرشناس گیلان دعوت می‌شود که با حضور باشکوه در مراسم بزرگداشت خادم‌الرضا (ع) رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و یارانش حماسه‌ای دیگر رقم بزنند.

اجتماع مردم ولایتمدار گیلان در نکوداشت شهدای خدمت رئیس جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان، یکشنبه ۶ خردادماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی دکتر احمد وحیدی وزیر محترم کشور در پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار