رییس دادگستری استان اصفهان:

آیت‌الله رییسی از عمق جان ولایتمدار بود

حجت‌الاسلام «جعفری» با اشاره به ویژگی‌های بارز شهید رئیسی، گفت: آیت‌الله رییسی از عمق جان ولایتمدار بود و‌ هیچ‌گاه تظاهر نمی‌کرد.
کد خبر: ۶۶۹۴۹۹
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۳ - 25May 2024

آیت‌الله رییسی از عمق جان ولایتمدار بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اصفهان، حجت‌الاسلام والمسلمین «اسدالله جعفری» رییس دادگستری استان اصفهان امروز (شنبه) در مراسم بزرگداشت شهید آیت‌الله رییسی و شهدای خدمت در ستاد سپاه صاحب الزمان (عج) استان اصفهان، اظهار داشت: حادثه شهادت آیت‌الله رییسی جهان را به تعجب و حیرت انداخت و همه ناراحت و غمگین شدند.

وی افزود: ایمان ستون‌ اول و خمیرمایه بنای حیات طیبه است و آیت‌الله رییسی به عنوان یک رییس جمهور با ایمانی عمیق به خداوند، مسیر اسلام را دنبال کرد.

رییس دادگستری استان اصفهان خاطر نشان کرد: برغم اینکه ایشان در جایگاه های مختلف دستگاه قضایی حضور داشت ولی پس از انتخاب به عنوان رییس قوه قضاییه خود را مستغنی از مشورت ندید و برغم تجربه ۴۰ ساله ابایی از مشورت گرفتن از مجموعه زیردستان نداشت.

وی بلند همتی در کارها و تصمیمات اساسی را از دیگر ویژگی های شهید رییسی عنوان کرد و افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند بسیاری از تصمیمات زیرساختی که ایشان اتخاذ کردند در آینده نتیجه بخش می‌شود.

جعفری ولایتمداری را دیگر ویژگی‌های شهید رییسی دانست و بیان داشت: شهید رییسی از عمق جان ولایت پذیر بود نه اینکه تظاهر به ولایت داشته باشد، معتقد بودند که در همه امور مبتنی بر نظر ولایت فقیه حرکت کنند و در بسیاری از سفرهای خود حضور مردم و استقبال از خود را در راستای استقبال از انقلاب و نظام اسلامی توصیف می‌کردند.

وی با اشاره به دغدغه آیت‌الله رییسی برای رفع محرومیت، تصریح کرد: آیت‌الله رییسی بدور از شعار در هر مقطعی تلاش می‌کرد اقدامی برای رفع محرومیت انجام دهد، ایشان عملگرا، خدامحور و ارزشی بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها