فرماندار همدان:

شهید «رئیسی» سرباز ولایت بود

«مخفی» با بیان اینکه شهید «رئیسی» خود را سرباز ولایت می‌دانست، گفت: در همین راستا قسم یاد کرده بود که از حاشیه‌ها دوری کند و هرگز کلامی از دهان او خارج نشد که موجب اختلاف در جامعه شود.
کد خبر: ۶۶۹۵۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۷ - 25May 2024

شهید «رئیسی» سرباز ولایت بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «مسلم مخفی» فرماندار همدان در مراسم عزاداری مردم روستای شورین همدان به مناسبت شهادت رئیس جمهور و یاران همراهشان، اظهار داشت: ما امروز عزادار رئیس جمهوری هستیم که با تمسک به فرمایش مولا علی (ع) توده مردم را موجب قوت و حفظ نظام اسلامی می‌دانست.

وی با با بیان اینکه رئیس جمهور شهید عمده وقت خود را میان آنان می‌گذراند و درد و رنج آنان برای او مهم بود، افزود: شهید رئیسی  دولت را در شرایط سختی تحویل گرفت که خود متولیان دولت قبل به این مسئله اذعان داشتند.

فرماندار همدان با بیان اینکه شهید رئیسی خود را سرباز ولایت می‌دانست، ادامه داد: در همین راستا قسم یاد کرده بود که از حاشیه‌ها دوری کند و هرگز کلامی از دهان او خارج نشد که موجب اختلاف در جامعه شود.

وی یادآور شد: رئیس جمهور شهید هرگز کسی را بی‌سواد و کاسب خطاب نکرد، او هرگز منتقدان خود را به جهنم حواله نکرد، بلکه با سعه صدر  و صبوری همه تهمت‌ها را به جان خرید و فقط به فکر حل مشکل مردم بود.

مخفی متذکر شد:  شهید آیت‌الله رئیسی از اقدامات نمایشی پرهیز کرد و اصلاح ساختارها و تامین زیرساخت‌ها را اولویت خود قرار داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار