تجلیل از مدیرعامل ایزوایکو در اختتامیه جام رسانه امید

در آیین اختتامیه جام رسانه‌ امید از سلمان ضربی مدیرعامل ایزوایکو به عنوان مدیرعامل مجتمع پیشرو و فعال در راه‌اندازی و برقراری اردوهای راهیان پیشرفت و همچنین فعالیت بی شائبه در امیدآفرینی و روایتگری پیشرفت تجلیل شد.
کد خبر: ۶۶۹۵۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۲ - 26May 2024

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، مراسم اختتامیه جام «رسانه امید» کشور پس از دو روز رقابت، در دانشگاه انقلاب اسلامی تهران با حضور سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، «محمد مهدی اسماعیلی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، «جواد اوجی» وزیر نفت و دیگر مسوولان کشوری و لشگری به کار خود پایان داد.

سلمان ضربی مدیرعامل و نایب رئیس هیئت مدیره بزرگترین زیرساخت صنایع دریایی کشور به عنوان صنعت برگزیده در این رویداد به روایت پیشرفت صنعت دریایی کشور در عرصه کشتی سازی و سکو سازی پرداخت.

مدیرعامل ایزوایکو در روایت خود به بیان رشد و پیشرفت کشور در عرصه کشتی سازی با تناژ بالا و نیز تعمیرات انواع شناورها و ساخت سکوهای نفتی از تشکیل کنسرسیوم ویژه‌ای به منظور ارتقای تراز ساخت و توان اجرایی کشور خبر داد.

در پایان این مراسم از سلمان ضربی مدیرعامل و نابیب رئیس هیئت مدیره ایزوایکو به عنوان سکان دار مجتمع پیشرو، فعال و آغازگر اردوهای راهیان پیشرفت و همچنین فعالیت بی شائبه در امیدآفرینی  و روایتگری پیشرفت تجلیل شد که سرهنگ جلالی رئیس سازمان بسیج رسانه سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان به نیابت از مدیرعامل ایزوایکو لوح یادبود جام رسانه امید را دریافت کرد.

مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران یکی از حامیان اصلی برگزاری جام رسانه امید در استان هرمزگان بوده و افتتاحیه این رویداد در استان هرمزگان نیز در این مجتمع برگزار و آغاز شده است.

ایزوایکو در سال گذشته میزبان قریب به ده هزار نفر بازدید کننده در قالب اردوهای راهیان پیشرفت بوده است که شامل دانشجویان دانشگاه های ممتاز کشور، دانش آموزان، معلمان، طلاب، روحانیون، اساتید دانشگاه‌ها، دانش آموزان نخبه و فعال در زمینه رباتیک و سایر اقشار مختلف جامعه از سراسر کشور بوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها