شهید خدمت

بازدید رئیس جمهور «شهید» از حوزه خلیج گرگان

رئیس جمهور «شهید» گفت: تسریع و تسهیل در انجام ماموريتهاي سازماني مرزبانان، ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و مرزنشینان و حل مشکلات آنان باید دغدغه همه مسئولان استان باشد.
کد خبر: ۶۶۹۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۶ - 26May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از گلستان، در تاریخ ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ دكتر رئيسي رئيس جمهور «شهید» با هیئت همراه از حوزه استحفاظي پایگاه دریابانی خلیج گرگان کانالهاي آشوراده بازدید کردند که در آن بازدید سرهنگ ستاد «احمد رضا حاتمي» فرمانده مرزباني استان گلستان با تشریح سطح حوزه استحفاظي پايگاه درياباني بندرترکمن و مرزباني استان گلستان به چالش هاي امنيتي و فروکش کردن سطح آب دریا که منجر به تهدیدات امنیتی و زیست محیطی گردید گزارش مبسوطی داده بودند که مورد توجه شهید بزرگوار دکتر رئیسی واقع شده بود.
با توجه و دید مثبت شهید آیت الله رئيسي به مرز و تقویت مرزباني و تاکید بر تعامل بیش از پیش دستگاه دولتی با این مجموعه ایشان فرموده بودند: تسریع و تسهیل در انجام ماموريتهاي سازماني مرزبانان، ارائه خدمات بهتر و بیشتر به مردم و مرزنشینان و حل مشکلات آنان باید دغدغه همه مسئولان استان باشد.
شایان ذکر است شهيد رئيسي در آن روز (۱۳ اسفند ۱۴۰۰) به اتفاق هیئت همراه از حوزه استحفاظي پايگاه درياباني، خليج گرگان، کانال هاي آشوراده، چپاقلي، خوزيني و جزيره آشوراده بازدید کرده بودند.
 شهید دکتر رئیسی با اشاره به اهمیت احیای خلیج گرگان بر ضرورت استفاده از ظرفيت دریا براي توسعه اقتصادي و امنیت پایدار تاکید کرده داشت.
گفتنی است شهید آیت الله رئيسي در آن بازدید مبلغ 40 میلیارد تومان بابت خوشایند سازي و تقويت يگانهاي مرزي به مرزباني استان گلستان اختصاص دادند.

انتهای پیام / 
نظر شما
پربیننده ها