سرلشکر موسوی:

ملت ایران در انتخابات ریاست جمهوری مقابل دشمن می‌ایستد

فرمانده کل ارتش گفت: روزهای آتی، انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و یک‌بار دیگر ملت ایران در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و پیش خواهند رفت.
کد خبر: ۶۶۹۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱ - 26May 2024

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در مراسم هفتمین روز شهادت شهدای خدمت که صبح امروز (یکشنبه) در مسجد امام خمینی (ره) ستاد فرماندهی ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: این ملت بزرگ و قدرشناس موجب افتخار هستند؛ چرا که از لحظه‌ شنیدن خبر شهادت شهدای خدمت، احساسات و عواطف قلبی خود را به هر نحوی که توانستند برای ادای احترام به این عزیزان ابراز کردند.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه دنیا مبهوت بزرگی ملت ایران است، افزود: دشمنان با امپراطوری رسانه‌ای خود قصد سوء استفاده از این ضایعه و وارد کردن زخمی دیگر بر ملت ایران را داشتند؛ اما حضور میلیونی ملت مسلمان در تشییع این پیکر‌ها نشان داد که ملت بزرگ ایران زنده و ایستاده است و با قدرت به پیش می‌رود. 

فرمانده کل ارتش ادامه داد: اولین بار نیست که این ملت چنین داغ‌هایی را تحمل و از چنین موانعی عبور می‌کند. ملت بزرگ ایران با وجود نعمت ولایت فقیه از این حادثه و گردنه نیز عبور و یکبار دیگر خورشید درخشان انقلاب اسلامی در جهان پرتو نورانی خود را نمایان خواهد کرد و پرچم درخشان ایران، زیبایی خود را به رخ جهانیان خواهد کشید.

سرلشکر موسوی با بیان اینکه ملت ایران از دل آتش‌ها همیشه سربلند بیرون آمده است، گفت: روزهای آتی، انتخابات ریاست جمهوری را در پیش داریم و یک‌بار دیگر ملت ایران در مقابل دشمنان خواهند ایستاد و پیش خواهند رفت؛ اینها به برکت وجود ولایت فقیه، صبوری و ایستادگی خانواده شهدا و خون شهدایی است که جان خود را نثار این کشور کردند. 

انتهای پیام/ 271

نظر شما
پربیننده ها