فرمانده لشکر ۱۶ زرهی:

ولایتمدار و مردمی بودن و خستگی ناپذیری مهم‌ترین ویژگی شهید رئیسی بود

امیر «شفیعی» گفت: از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رییسی می‌توان به مردمی بودن و ولایتمدار بودن و خستگی ناپذیری اشاره داشت این ویژگی‌ها از اول خدمت تا لحظه شهادت در وی حفظ شد.
کد خبر: ۶۶۹۵۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲ - 26May 2024

امیر سرتیپ دوم «حسین محمدشفیعی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی و ارشد نظامی آجا در استان‌های قزوین و زنجان در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس در قزوین با اشاره به ویژگی‌های رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی اظهار داشت: از مهم‌ترین ویژگی‌های شهید رییسی می‌توان به مردمی بودن و ولایتمدار بودن و خستگی ناپذیری اشاره داشت این ویژگی‌ها از اول خدمت تا لحظه شهادت در وی حفظ شد.

وی عنوان داشت: آیت الله رئیسی در تمامی مسئولیت‌هایی که داشت همیشه در میدان عمل بود و با حضور در سطح جامعه به صورت مستقیم با مردم ارتباط داشت و به امور رسیدگی می‌کرد که سرانجام نیز در میدان خدمت به درجه رفیع شهادت نائل شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی با اشاره به سایر شهیدان سانحه هوایی اردیبهشت ماه گفت: شهید امیر عبداللهیان بدون تردید از برجسته‌ترین دیپلمات‌های تاریخ انقلاب اسلامی بود که جای وی به راحتی پر نخواهد شد.

وی افزود: آیت الله آل هاشم امام جمعه مردمی تبریز نیز شخصیت آشنایی برای ارتشیان جمهوری اسلامی ایران است وی سال‌ها در مسئولیت رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش مایه خیر و برکت بوده و خدمات وی هرگز فراموش نمی‌شود، همچنان که استاندار آذربایجان شرقی نیز در همین مدت کوتاه خدمت خود بسیار پر تلاش ظاهر شده بود.

امیر محمد شفیعی تاکید کرد: جا دارد که در این میان توجه ویژه‌ای از سوی اهالی رسانه، اطلاع رسانی، تبلیغات و فرهنگ به شهدای نظامی این سانحه هوایی یعنی شهیدان موسوی، مصطفوی، دریانوش و قدیمی شود که سال‌ها لباس خدمت به این مرز و بوم را در تن داشتند و خداوند متعال از بین خیل عظیم نیرو‌های مسلح آنان را گلچین و بر سر سفره کرم الهی دعوت نمود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار