استاندار خراسان شمالی:

فارغ‌التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس؛ شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند

حسین‌نژاد گفت: فارغ‌التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس؛ شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند. شهید رئیسی در مدت مسئولیت خویش در مناصب متعدد ادامه دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.
کد خبر: ۶۶۹۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۸ - 26May 2024

فارغ‌التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس؛ شهدا، جانبازان و ایثارگران هستندبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان شمالی، امروز (یکشنبه) «محمدرضا حسین‌نژاد» استاندار خراسان شمالی با تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهان در همایش تبیینی مناسبت‌های ملی دفاع مقدس و سامانه سادم که با حضور مدیران کل و مسئولین روابط عمومی‌های ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی خراسان شمالی برگزار شد، اظهار داشت: مأموریت کلان رسانه در هویت محوری و عدالت گستری خلاصه می‌شود. برنامه‌ریزی فعالیت‌های محتوایی و ماندگار در جهت امیدآفرینی و آگاهی‌سازی متناسب با نیاز مخاطب، رسالت اصلی رسانه است. روابط عمومی‌ها در همه مجموعه‌ها، رسانه آن مجموعه می‌باشند.

وی با تأکید بر اینکه در دولت سیزدهم با مدیریت شهید جمهور کار‌های بزرگی انجام شده است، تصریح کرد: انتقال تجربیات، دانش و همکاری در راستای شناساندن خدمات و دستاورد‌های دولت و نظام اسلامی وظیفه همه مجموعه‌های لشکری و کشوری مستقر در استان است. نگاه ویژه رئیس جمهور شهید در سفر به استان در ابعاد مختلف آموزشی، بهداشت و درمان، معیشت و اقتصاد مردم که الحق در بسیاری از این زمینه‌ها موفقیت‌های بی‌نظیری کسب شده است، نمونه‌های کوچکی از مدیریت جهادی و برگرفته از دوران دفاع مقدس است.

حسین‌نژاد با اشاره به اینکه فارغ‌التحصیلان دانشگاه دفاع مقدس؛ شهدا، جانبازان و ایثارگران هستند، گفت: خدمت مجاهدانه افتخار خادمان این ملت است. چراکه در توجه به اقشار، ادیان و مذاهب مختلف بطور یکسان عمل می‌شود. شهید رئیسی در مدت مسئولیت خویش در مناصب متعدد ادامه دهنده راه رزمندگان دوران دفاع مقدس بود.

این همایش که با مشارکت روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، حجت الاسلام والمسلمین «رضا نوری» نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، شهدای خدمت را افرادی با نیت پاک و مصمم در مسیر انقلاب دانست و افزود: رئیس جمهور شهید فردی قاطع، آشنا به مسائل روز دنیا و تبلور یافته تمامی شعائر انقلاب اسلامی بود. مسئولین در خصوص تبیین دستاورد‌های خادمان ملت بصورت مستند برای اغنای اذهان ملت شریف و یأس دشمنان اقدام کنند.

حجت الاسلام والمسلمین نوری با تأکید بر مفاهیم عظیم دفاع مقدس که شهدا و ایثارگران با جان عزیزشان این مفاهیم را به مصادیق تبدیل کردند، عنوان کرد: تمامی سطوح مدیریتی و اجرایی نظام اسلامی بر اساس هدف و راهبردی ایجاد و فعالیت می‌کند. همه ظرفیت‌های نظام اسلامی می‌بایست در جهت تبیین ولایت، انقلاب اسلامی، مقاومت و دستاورد‌های آن باشند.

در ادامه همایش تبیین مناسبت‌های ملی دفاع مقدس سرهنگ پاسدار «مهدی الهی‌راد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی ضمن تسلیت فقدان جانسور خادم‌الرضا (ع) به ملت شریف ایران اسلامی، از همه مدیران و مسئولان استان که در تبیین حماسه ایثار و مقاومت و شهادت گام برمی‌دارند و قلم می‌زنند، تقدیر کرد و گفت: دوام و بقا انقلاب اسلامی زنده‌نگهداشتن فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت است. فرهنگی که مقاومت عزتمندانه در مقابل استکبار را احیاء کرد. فرهنگ دفاع مقدس امانتی است در دست ما که باید به بهترین وجه آن را پاسداشت و از آن بهره جست؛ لذا همه مدیران و مسئولان سطح استان برابر تقویم مناسبت‌های ملی دفاع مقدس که در اختیار آنها قرار دارد برابر رسالت خویش در سامانه سادم تعریف نقش و عملکرد نمایند. سادمانه برایند سامانه کشوری سادم، عملکرد استان در حوزه تبیین دفاع مقدس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار