معاون استاندار قزوین:

نوع مدیریت مقام معظم رهبری در سانحه اخیر بی نظیر بود

«عباس کاظمی» گفت: نوع مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری بخوبی آشکار شد، با وجود شیطنت همیشگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نگذاشتند لحظه‌ای مشکل در روند اجرایی کشور ایجاد شود.
کد خبر: ۶۶۹۶۲۱
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۴ - 26May 2024

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین؛ «عباس کاظمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار قزوین در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در مسجد امام خمینی لشکر ۱۶ زرهی شهید صفوی قزوین با حضور مدیران، مسئولان و پرسنل لشکر ۱۶ و  تیپ ۱۱۶ زرهی برگزار شد گفت: شهید رییسی، رییس جمهوری پرتلاش و خدوم بود وی با مجاهدت شبانه روزی و همت خستگی ناپذیر، طهارت را به جایگاه مدیریتی و خادم بودن به مردم بخشید.

وی عنوان داشت: شهید رییسی و همراهان وی از اسوه‌های زمان ما محسوب می‌شوند و باید راه و رسم آنان به عنوان الگوی خدمتی مورد توجه کارگزارن نظام اسلامی قرار گیرد.

کاظمی با بیان این که؛ ابعاد تربیتی فرزندان و خانواده شهدای اخیر ارتش نشان دهنده والا بودن مقام و جایگاه الهی آنان است، گفت: باید این ابعاد بخوبی برای نسل جوان و جدید جامعه  تبیین شود تا به عنوان الگو به کار گرفته شوند.

معاون سیاسی استاندار قزوین با اشاره به درایت مقام معظم رهبری در سانحه اخیر گفت: از لحظه‌ای که خبر این حادثه مخابره شد، نوع مدیریت بی نظیر مقام معظم رهبری بخوبی آشکار شد، با وجود شیطنت همیشگی دشمنان نظام جمهوری اسلامی نگذاشتند لحظه‌ای مشکل در روند اجرایی کشور ایجاد شود. چرا که دشمنان همیشه درصدد رخنه‌ای در نظام در جهت ضربه به انقلاب اسلامی هستند.

وی ادامه داد: حضور بیش از نود هیات رییسه خارجی در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای خدمت نشان دهنده اقتدار نظام جمهوری اسلامی و مدیریت قوی و مدبرانه رهبری است

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بحران از دست دادن رییس جمهور و وزیر امور خارجه، داغ بزرگی برای ملت ایران است، اما با درایت رهبری، کشور حتی لحظه‌ای دچار چالش و بحران نشد.

وی عنوان داشت: نوع مواجهه مردم با این بحران، نشان دهنده بالا بودن سطح آگاهی مردم در مقابله با بحران هاست و به دشمنان این پیغام را داد که هیچگاه ذره‌ای اجازه اجرای برنامه‌های خرابکارانه را به دشمنان در کشور را نخواهند داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها