مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس قزوین:

مسیری که شهید رئیسی می‌رفت حتما به شهادت ختم می‌شد

سرهنگ «امیری مقدم» گفت: مسیری که آیت الله رئیسی با خلوص کامل برای خدمتگزاری به خلق الله در پیش گرفته بود مشخص و معین بود که در نهایت به عاقبت بخیری و شهادت ختم می‌شود.
کد خبر: ۶۶۹۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۱ - 26May 2024

سرهنگ پاسدار «محمد امیری مقدم» مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قزوین در حاشیه مراسم گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت در مسجد امام خمینی (ره) لشکر ۱۶ زرهی در گفتگو با خبرنگار دفاع‌پرس اظهار داشت: برای رسیدن به مقام رفیع شهادت یکسری ویژگی‌هایی لازم است که از جمله آن می‌توان به؛ خالص بودن برای پروردگار، اهل تلاش و کوشش در راه رضای خداوند، مردمی بودن و ولایتمدار بودن اشاره داشت که رئیس جمهور شهید و همراهان وی این ویژگی‌ها را داشتند.

وی افزود: مسیری که آیت الله رئیسی با خلوص کامل برای خدمتگزاری به خلق الله در پیش گرفته بود مشخص و معین بود که در نهایت به عاقبت بخیری و شهادت ختم می‌شود و این بالاترین اجر و پاداش برای یک انسان مومن در این دنیا می‌تواند باشد.

سرهنگ امیری مقدم بیان داشت: شهید رئیسی به مانند شهید رجایی عزیز مردم ایران و قزوین از خود الگویی ارائه داد که کار را برای خدمتگزاران جمهوری اسلامی خصوصا روسای جمهور بعدی سخت‌تر خواهد کرد چرا که انتظارات مردم با شهادت شهید رئیسی و همراهان وی از خادمان خویش به شدت بالا رفته است.

وی ادامه داد: البته مایه مباهات و افتخار است که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهادت همچنان باز است و کارگزاران و مسئولان صادق و پر تلاش ان شالله می‌توانند به این مهم دست یابند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار