فرماندار دیلم:

کاروان‌های زائران دیلمی به حرم مطهر امام اعزام می‌شوند

«اسدی» گفت:به‌مناسبت ارتحال امام راحل ۲۵۰ نفراز شهرستان دیلم به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۶۶۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ - 26May 2024
کاروان‌های زائران دیلمی به حرم مطهر امام اعزام می‌شوندبه گزارش دفاع پرس از بوشهر،«محمد اسدی» فرماندار شهرستان دیلم امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در جمع اعضای ستاد برگزاری این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت خادم الرضا آیت الله «رئیسی» رئیس جمهور مردمی و شهدای خدمت اظهار داشت: زنده نگهداشتن یاد و خاطره امام خمینی (ره) و تبیین و شناساندن ابعاد فکری و اعتقادی وی خصوصاً به نسل جوان امروز رسالتی مهم بر دوش همه است.
فرماندار دیلم افزود: بزرگداشت شهدای خدمت و ترویج آرمان‌های امام راحل و ترغیب به مشارکت در انتخابات باید در ویژه برنامه‌های سی و پنجمین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) مورد توجه قرار گیرد.
اسدی ادامه داد: پرداختن به اهمیت انتخابات و مشارکت در هشتم تیرماه با شاخصه‌هایی که مقام معظم رهبری فرمودند، بدون سوگیری و اینکه مردم انتخاب کننده اصلی هستند هم باید در دستور کار همه عوامل باشد.
رئیس ستاد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) عنوان کرد: به‌مناسبت ارتحال امام راحل ۲۵۰ نفر در قالب چهار دستگاه اتوبوس و تیم‌های امدادی، بهداشتی، امنیتی و پشتیبانی از شهرستان دیلم به مرقد امام خمینی (ره) اعزام خواهد شد.
فرماندار دیلم با اشاره به اینکه برنامه‌های متنوعی هم در سطح شهرستان و با همکاری همه نهاد اجرا خواهد شد بیان داشت: لازم و ضروری است که تمامی دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را با ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر این مناسبت‌ها داشته باشند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار